2777
2789
عنوان

صدابیزاری

| مشاهده متن کامل بحث + 952 بازدید | 21 پست
خوب شکر خدا که اروم تر شدی  اما به هر حال میسوفونیا نداری حالات سما بیشتر بخاطر حسی هست که به ...


کاش همینطور که میگی باشه 🤦🏻‍♀️ خیلی نگرانم که میسوفونیا باشه و فردا بخوام ازدواج کنم و برم سر کار بیشتر اذیت بشم و بقیه رو هم با عکس العمل هام به این صداها اذیت کنم 

کاش همینطور که میگی باشه 🤦🏻‍♀️ خیلی نگرانم که میسوفونیا باشه و فردا بخوام ازدواج کنم و برم سر کار ...



نه خیالت راحت 

تازه منم که مطمئنم صدابیزاری دارم نه سرکار مشکلی دارم باهاش نه تو تحصیل و نه ازدواج 

صدابیزاری راحت کنترل میشه و ادم عادت میکنه تهش وقتی خیلی اذیت بشم یه گوش گیر میذارم و خلاص 

واقعیت این است که مابرای رنج کشیدن متولد شده ایم اما به دنبال لذت میگردیم.پس تنها راه ادامه دادن لذت بردن از رنج هاست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ملچ ملوچ 

صدای خاهرم

واقعا عصبی میشم س ردرد میگیرم

😍✨دخترکوردم .میل به زندگی دارم🍩عشقم همسرمههههه💛💛 دلم برای سقز تنگ شده😭دیااارم 🍬🍬🍬تاپیکامو دنبال کنید 😁  تاپیک هایی که برای استاد زبانم میذارم رو نگاه کنید  و استفاده کنید .قطعا موفق میشید🍸من مدیونشونم .با این شرایط اقتصادی بد  به من کمک کرد به خودم بیام😊🌹امید هست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز