2777
2789
عنوان

گرما

102 بازدید | 18 پست

بچه ها خیلی گرماییم دارم اذیت میشم بابام همش کولرو خاموش میکنه مامانمم باد کولر بخوره پاش درد میگیره مجبوریم خاموش کنیم طول روز ۳ بار میرم حموم چیکار کنم😭😭😭😭😭😭😭

پنکه

Humanity is a religion in its own right, one with very few follانسانیت خود به تنهایی یک دین است که پیروان چندانی ندارد                 خواهشا بامن بحث دینی و سیاسی نکنید که بد قاطیم😕👊     با تشکر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کلا روشنه فکر کنم نه؟؟؟ زمستونا اونجا سرده؟؟

اره همش روشنه ولی خونه هامون به خاطر کولر دو تیکه یخه جوری که الان دستام یخ کرده😁اره بابا زمستون عالیه هیچ جا زمستون و بهار اهواز رو نداره بقییه شهرها میچپن زیر بخاری و پتو ما میزنیم ییرون کیف و حال البته بگم ها زمستونش سرده و حتما حتما شبش باید بافتنی و پالتو تنت باشه

امضام جعل شده انگشت میزنم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز