چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نه گلم... اما چون سردی خوردی و پریودی فشار خون پایین و نبضتم کند باید باشه... همون چای نبات خوبه... اگه خیلی حالت بده ی سر دکتر برو
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام
طبیعیه... اما چون طبع سرد داری و پریودی و سردی هم خوردی اینجوری شدی نگران نباش
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام
چای نبات /خرما/ آب قند/ نمک خوردم خوب میشم؟؟ فشارم پایینه درسته؟؟ علائمم سرگیجه سر درد سردم هم هست ...
لباس گرم بپوش... رو اعصابتم تاثیر گذاشته ریختتت ب هم
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام
نه گلم نترس چیزی نیست... کم خونی داری و سردی خوردی خوابت گرفته
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام
توی خاطرات بجز تو برگ یاد همه پژمرد... آخرین لحظه بودن زیر بار غم تو مُرد... چقدر امشب تو سکوتم... کوچه باز عطر تو داره... بوی یاس و شب و خونه تو رو یاد من میاره... یاد تو لالایی میشه واژه ها مثل ستاره... ولی تو نیستی و شعرم آسمونش ماه نداره... از اشک یاس کوچه ها تا چشم کور از گریه ها... با یاد تو زنده ام