2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مرسی عزیزم ، تو کجا دعا کردی؟

من پیش دعانویس رفتم

تو میتونی چله مجرب بگیری 

البته چله من گرفتم  جواب داد ولی خدا پس گرف ازم

خیلیاهم گرفتن خوشبختن ب خواسته هاشون رسیدن



دعا راسته   ولی باید  اهلش رو پیدا کنی   کار هرکسی نیست   اکثرا کلاه بردارن    چه هزینه های هنگفتی میگیرن و هیییییچ 

منکه متاسفانه باورندارم 

ولی خواهرم در اوج نداری و مستاجری نمیدونم کجا دعا گرفت برا خونه من خندیدم بهش ولی سه ماه بعد خونه مورد علاقه شو خرید بعدش بارها دعا.رفت و هیچ نشد 

مپندار ؛ ای در خزان کشته جو      که گندم ستانی به وقت درو
من پیش دعانویس رفتم تو میتونی چله مجرب بگیری  البته چله من گرفتم  جواب داد ولی خدا پس گر ...

چله زیاد گرفتن ولی بیفایده بود ، دعا هم زیاد کردم ولی الکی بودن فقط پولمون رفت

ترس من از مردن دیدن دوباره ی آدمایه این دنیاست   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز