بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من فکرمیکردم اوا عاشق نکیسا هستش برا همین میخواد ارش و رستا رو به هم برسونه که نکیسا ماله خودش بشه🙄🙄🙄🙄
ناعادلانه بودن دنیا اونجا خیلی به چشم میاد که ما مجبوریم همینجوری پله های ترقی رو طی بکنیم تا تازه برسیم به پله ای که بعضیا اونجا به دنیا اومده بودن.....جبر جغرافیایی خیلی موضوع عجیبیه,تو برای یه موضوعی که دست خودت نبوده تاوانی رو میدی که اصلاً حقت نیست......
اون قسمت اول که رستا داشت با اوا خدافظی میکرد که با آرش ارایشگاه بره از رفتار آوا مشخص بود داشت حسادت میکرد حالا این آوا چه خوش خیاله عشق یکطرفه به جایی نمیرسه ارش فقط رستارو دوست داره حتی رابی ام کنار گذاشت چه برسه اوا
هروقت خواستی کسی رو قضاوت کنی به این فکر کن که اون ادم به اندازه تو خوش شانس نبوده امکانات تورو نداشته ... امکانات شامل تمام چیز هایی میشه که توداری خانواده ،تربیت، سواد ،دوستان، تفکر و...