2777
2789
عنوان

عروسیم نزدیکه

383 بازدید | 41 پست

ولی خیلی دارن اذیتم میکنن..از همه چی میخوان کمم بزارن درصورتیکه جهیزیه خوب دارم میبرم..حاضر نیسن بجز هزینه شام کمک دیگه ای به نامزدم بکنن درصورتیکه وضع مالی خیلی خوبی دارن..عروسیم تو خونس..بدون ارکست و کیک و فیلمبردار..خودمونی هم هست..میدونم کرونااومده وضع بده گرونیه..ولی خیلی دلم میسوزه..اینا اگه اهل قناعت بودن چرا براخودشون قناعت نداشتن؟تازه نامزدم روهم پر میکنن که ی کلام بگه نداریم ندارم..من خیلی دوست دارم موهامو رنگ کنم ولی میگه ندارم اولین بارمه آخه بعد ۲۴سال...یا دوست دارم برم آتلیه ولی میگه نه همین شهرخودمون ۶تا عکس تو خود آتلیه..یا دوست دارم فیلمبردار داشته باشم که میگه نه اصلا..لباس عروسمم که ی ارزون با ی تاج بیخود مادرشوهرم برام انتخاب کرد..دلم خیلی برای خودم میسوزه..چجوری بیخیال شم و کمتر حرص بخورم..

برای من که میشنوم،حرف زدن دیر نیست...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بدون ارکستر، فیلمبردار و کیک دیگه چی موند 

هیچی..اینا میخواند من به سیم آخر بزنم بگم اصلا جشن نمیخوام..حس میکنم کلا دنبال بهونه ان تا بکشم کنار 

برای من که میشنوم،حرف زدن دیر نیست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز