2777
2789
عنوان

اپل 7plusبخرم؟؟

281 بازدید | 47 پست

دوستان ۶ماه پیش A50خریدم الان میخوام عوضش کنم اپل بگیر بگیرم شوهرم میگه اپل ۱۱بگیر اما من خودم خییییلی7پلاس دوست دارم!بنظرتون بخرم؟؟راضی هستین از ۷پلاس؟؟؟

🔱Only god🔱

عزیزم اپل خیلی احتمال دزدی داره،،الکی هم گرونه

شیائومی یا سامسونگ خوب ارجحیت داره

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد

تو ایران سامسونگ بهتره

دستمُ ول نکن که زمین میخورم🙂 طُ بری از همه ادما میبرم🥺 طُ خودت خوب میدونی که آرامشی🌊🌝 باید با من بمونی به هر خواهشی...🥺♥️🌈 انگاری قسمته فاصله از همُ💔 هرجا میری برو ول نکن دستمُ🙂 نذار باور کنم رفتنت حقمه🙃 نذار دور شم از خودم از خدا از همه🙃💔🌈

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما جنوب هستیم اینجا همه چیز هست!پیدا میشه یعنی

نه عزیزم ربطی به جنوب نداره

اگه گفتن نوعه الکی میگن

اپل از هر گوشی تعداد محدود میزنه 

کلا دیگه ۷ موجود نیست نو

۸ هم نیست

برو بالا

❤️❤️❤️❤️
شیائومی خیلی زود تاچش خراب میشه سامسونگ هم کهههه ....

اصلا اینطوری نیستا

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد

نه سامسونگ بهتره الان بیشتر برنامه ها برای گوشی های اندرویده

ولی خب دوربین اپل فوووووق العاده ست یعنی تو زشت ترین ادم روی کره خاکی باش ولی با دوربین این گوشی عکس بگیر اصلا ارایش لازمت نیست😁

بغلم کن که من از همه خستم توی این دود و دم غم میکشم از تو نفس من بغلم کن همین جوری که هستم بغلم کن که شکستم بغلم کن که من از دنیا بردیم عشق و آرامشو باور کن باتو دیدم 
نه عزیزم ربطی به جنوب نداره اگه گفتن نوعه الکی میگن اپل از هر گوشی تعداد محدود میزنه  کلا دی ...

اره خب ۲۰۱۹و۲۰۲۰نیست مال سالای قبل از منظورمه وگرنه خود شرکتش که دیگه نزده

🔱Only god🔱
من جز اپل چیزی دست نمیگیرم مثل تفاوت مازاراتی با بقیه ماشین هاست واقعا

منم به شما نگفتن مازراتی سوار با استارتر صحبت کردم که نظر من و دوستان خواستن

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپ معتبره

gold_pineapple | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز