2777
2789
عنوان

بارداری دوم

823 بازدید | 27 پست

دخترمو تو عقد حامله شدم با یکی دوبار سطحی ، الان برای دومی که میخوایم اقدام کنیم ۳ بار انجام دادیم شوهرم دیگه میگه نمیتونم‌ راستش ‌خودمم دیگه میل ندارم ولی خب باید تمومش کنیم. چی کار کنم همکاری کنه؟ گرمی زیاد میدم بخوره خودشم گرمه ولی میگه نمیتونم 

ینی چی با ۳ بار؟

چرا نتونه ؟😐

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میل نداره خودمم به زور انجام میدم

سرد  مزاجین؟

خوب برا بچه دارشدن اصلش ک میگن باید تو دوران تخمک گذاری ی شب درمیون اقدام کرد

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           

شوهرمنم ۳بار بیشتر ک میشه میل نداره باتهدید میاد😢

خودمم ک اصلااا میلی ندارم

یساله ی شب درمیون اقدامیم الکی

خداجوووونمممم بی نهایت شکرررررت ک منم لایق مادرشدن دونستی  برا سلامتی نی نی تو دلیم یه صلوات میفرستی دوستم؟!❣
چی رو نمیتونه. خوب رابطه هست دیگه سختیش چیه؟!

رابطه میگه بسه دیگه بهونه میاره کمرم درد میکنه و خوابم میادو فلان. هر چی خودمو میچسبونم بهش انگار نه انگار 

رابطه میگه بسه دیگه بهونه میاره کمرم درد میکنه و خوابم میادو فلان. هر چی خودمو میچسبونم بهش انگار نه ...

درکت می کنم شوهر منم گرمه اما موقع اقدام همینارو بهونه می کنه خیلی اذیت میشدم از دستش مشکلات خودم ی طرف همکاری نکردن این یه طرف

خداجوووونمممم بی نهایت شکرررررت ک منم لایق مادرشدن دونستی  برا سلامتی نی نی تو دلیم یه صلوات میفرستی دوستم؟!❣
سرد  مزاجین؟ خوب برا بچه دارشدن اصلش ک میگن باید تو دوران تخمک گذاری ی شب درمیون اقدام کرد

نه بابا سرد مزاج نیست خیلیم گرمه به نظرم خودمم معمولیم. خب سه بارشو انجام دادیم ، تجرکمو کم کردم مرخصی گرفتم که باردار شم اصلا همکاری نمیکنه 

نه بابا سرد مزاج نیست خیلیم گرمه به نظرم خودمم معمولیم. خب سه بارشو انجام دادیم ، تجرکمو کم کردم مرخ ...

ببین اقدامتو بکن زندگی معمولیتم پیش ببر هرچی ب بارداری فکر کنی دیرتر اتفاق میفته

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
ببین اقدامتو بکن زندگی معمولیتم پیش ببر هرچی ب بارداری فکر کنی دیرتر اتفاق میفته

دکترم گفت بعد اقدام بالشت بذار زیر باسنت خیلی تحرکم نکن. گفتم مرخصی بگیرم صبحا پا نشم. با هزار بدبختی دو هفته گرفتم. هزار جور کلکم زدم لباس باز پوشیدم جلوش، گرمی دادم خورده، عصرا میشینم کنارش نازش میکنم سه بار اولو خیلی خوب انجام داد خودش گفت تکون نخور ظرفارو میشورمو اینا حالا وسط کار میگه نمیتونم چند تا لباس زیر جدید پوشیدم تا اومده تو تخت اونم ده دقیقه ای زود تموم کرد گرفت خوابید 

چه عجله ی تو این کرونا اونوقت بازداربشی همش استرس داری بدنیا بیاذ دیکه بدتر 😞😞😞

درد دارم درد تنهایی به دکتر بگویم کجایم درد می‌کند که مسکن ننویسد نمی‌خواهم تسکین یابد میخواهم برود 😓😓😓
شوهرمنم ۳بار بیشتر ک میشه میل نداره باتهدید میاد😢 خودمم ک اصلااا میلی ندارم یساله ی شب درمیون اقد ...

س بار در ی شب؟ خیلیه. بیچاره صبح میره سر کار.

برای آنانکه  پرواز رانمیفهمند هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی.

یعنی چی سه بار؟؟ازکجا معلوم همین اول بشه؟تا کی میخوای مرخصی بگیری؟؟رابطه ای که فقط بخاطر بچه باشه خب مزش کجاست؟؟تو اون لباس زیرارو واسه شوهرت نمیپوشی واسه بچه میپوشی

پسرم زندگیم ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز