2777
2789
عنوان

ارث

292 بازدید | 13 پست

مامانم ۱۷۰ میلیون بهش رسیده میخاد همشو بزاره کنار برای خودش میگ ی روز بمیرم پول دفن ک خرجم باشه

درصورتی که ۳ تا خواهریم ازدواج نکردیم کار هم نداریم وضعمونم انچنانی نیس مستاجریم خونمون کوچیکه میگم بریم ی جا اجاره کنیم میگ ن

خواهرم دندون درد داره باید بریم درست کنیم میگ ن

من چرخ خیاطی میخام میگ ن


درسته دست خودشه چیکار کنه ولی باید ب ماهم نگاه کنه دیگ...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

😬عجبامادارهم مادرای جدید

 اولین گروه عضوگروه سپیده جونم 💜وزن اولیه81/100💛عضودوم گروه زردوزن شروعش76کیلوفندق فسقلی جونم🐥🐥 صعودبه گروه نارنجی سرگروهه نازم @سمیه1396🧡🧡باتشکراز بامدادخمارجونم الهه عزیز🧡🧡وزن شروع 71/600🧡وزن الان67/700😅هدف 56کیلو😀💪قد163😁من به تمام خواسته هایم  میرسم😎 🧘‍♀️🤸‍♀️
باهاش کارکنین سه تاخواهر!خیاطی بلدباشین سه تایی ،میتونین انقدپیشرفت کنین تولیدی بزنین

گفتم مامان بزن ت کار مطبخ اجاره کن مامانمو بابام مدرک اشپزی دارن گوش نمیکنه

ارزش پول روز به روز پایین ترمیاد!یکی دوسال دیگه اون ۱۷۰ تومن ارزش ۱۷ تومنم نداره

گوش نمیده چیکارکنم

۴سال پیش هم همین بلارو سرمون اورد ۳۰ میلیونو معلوم نشد چیکار کرد نصفشو داد قرض ۱۰ میلیون گذاشت رو پول پیش خونه برای ما خرج نکرد

استارتر عزیز سلام و خسته نباشی 

من حرفای شما رو به دقت خوندم ، ما هم سه تا خواهریم و خواستم بگم هر سه تامون روی پای خودمون ایستادیم و از هجده سالگی به بعد هم هیچ توقعی از مادرمون نداشتیم ، کما اینکه توی خیلی مراحل کمک حال مادرمون بودیم البته من نمیدونم شما چند ساله هستید ؟! 

قبول دارم زمونه سخته ولی به نظر خودت وقتش نیست بجای تکیه به مال مادر که حق خودشه به دنبال راهکار برای آینده خودتون باشید ؟! 

از لحاظ منطقی هم عرض میکنم که ایشون بنده خدا توی این  اوضاع گرونی همینکه خرج سه تا دختر رو میده لابد خیلی براش سخته و این سختی مثل یک استرس براش شده که پول رو برای روز مبادا نگه داره،  امیدوارم که خدا به ایشون عمر طولانی اعطا کنه ...

روی صحبت من با شما سه تا دختره ، لطفا دنبال کار برای خودتون باشید که استقلال مالی پیدا کنید و اینکه وقتی مستقل بشید انشالله که گزینه همسر دلخواه سر راهتون قرار خواهد گرفت به حمد الله ..

وقتشه که شما با نشان دادن توانایی ها تون به مادرتان آرامش بدید و لطفا هیچ وقت به مال مادرتان که حقشه و براش زحمت کشیده مثل حق خودتون نگاه نکنید 

موفق باشید

استارتر عزیز سلام و خسته نباشی  من حرفای شما رو به دقت خوندم ، ما هم سه تا خواهریم و خواستم بگ ...

چقدر زیبا و تخصصی  راهنمایی فرمودین ممکن منم راهنمایی کنید مادرم زمان حیات زمین خرید برای من و خواهرم و سند به اسم خواهرم شد چون فروشنده همسر خواهرم بود و سند برای اطمینان دست من هست ولی بعد فوت مادر خواهرم در کمال بدجنسی سهم من را نمیدهد و همیشه آدم بدی بوده ولی به نهایت رسانده فامیل خواسته شده میگه میدم الان نه هروقت دلم خواست ۵ سال گذشته و فقط همین میگه 😞😥

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز