نه طبیعی نیست... یا عفونت داره یا خوب عصب کشی نشده
خداجونم مواظب بچه م باش ...بند بند دلم به بند بند وجودش بستست..خداجونم هدیه قشنگت و سالم و سلامت به دستم برسون...قول میدم همیشه مراقبش باشم بیشتر از جونم...
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نه بهش بگو که درد میکنه اونم حتما عکس میندازه ببینه چه مشکلی داره.. اگه خواست پر کنه نذار.. دکترتو عوض کن
خداجونم مواظب بچه م باش ...بند بند دلم به بند بند وجودش بستست..خداجونم هدیه قشنگت و سالم و سلامت به دستم برسون...قول میدم همیشه مراقبش باشم بیشتر از جونم...