ولی میخام بگم که روزتون مبارک دخترای ساده ی سرزمینم بخدا ک خدا رو باید در چشم های شماها دید ک با ی عشق ساده اشکتون میاد زودی نارحت میشد با همون چشات دعا میکنی با خدا و اشک میرزی با همون چشا دلبریم بلدی اما حیا داری با همون چشا مهربونی خرج دوستات اطرافت میکنی، با اون چشا مادر میشی ،بزرگ میشی، نارحت میشی، زجر میبینی، دم نمیزنی اخه میدونی چیه؛ چون دختر ایرونی فرق میکنه با همه ی دخترا دوستون دارم 😍😍😍😍❤❤❤بوس ب لپ همتون😘😘😘