والله من خودم خیلی خیلی زیاد از کرمای دست ساز و پاکستانی ضربه خوردم صورتم فوق العاده خراب شده بود
به خاطر همین وقت خرید این کرم خیلی خیلی وسواس داشتم
الان نزدیک دوماهه دارم مصرف میکنم گمونم یکماه دیگه هم بشه ازش استفاده کرد
تا الان که خیلی راضیم
خدا کنه همینجور بمونه و برگشت نداشته باشه
شماره طرف بهت میدم دیگه خودت باهاش حرف بزن ببین چی میگه . من حدود ده روز باهاش چونه زدم تا مجاب شدم . قول داده بدون ضرر و بدون برگشت باشه
09170114216 بهاره حمایتی .
بهش بگو اسماعیلی شمارتو داده بهتر راهنماییت میکنه