2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاندر من همون خواص کرم ژل رویال داره . یعنی همونه با بسته بندی و اسم متفاوت . من گرفتم صورتم کاملا صاف و بی لک و چروک و جوش شد . سفید و یکدست شدم . البته امیدوارم مث بقیه کرما نباشه که بعد برگرده یا بدتر بشه . الان که عالی بوده

[QUOTE=148960843]شاندر من همون خواص کرم ژل رویال داره . یعنی همونه با بسته بندی و اسم متفاوت . من گرفتم صورتم کاملا ص ...[/QUOTEسلام من میخوام بگیرم ولی قیمت های مختلف داره حتی 160 پیدا کردم میشه بگید از کدوم سایت خریداری کردین. میترسم بگیرم فیک دربیات

[QUOTE=148960843]شاندر من همون خواص کرم ژل رویال داره . یعنی همونه با بسته بندی و اسم متفاوت . من گر ...

من از یه شماره واتسابی خریدم . ۲۵۰ تومن

گمونم الان گرونترم شده . البته ۱۵ تومن هم هزینه پست گرفت

شاندر من همون خواص کرم ژل رویال داره . یعنی همونه با بسته بندی و اسم متفاوت . من گرفتم صورتم کاملا ص ...

عزیزم سلام خواستم بدونم نظرت راجع ب شاندرمن چیه؟ منم میخوام بگیرم میترسم بعد استفاده نکردن بدتر بشم و اینکه شیر میدم نمیدونم ضرر داره یا نه

شما راضی هستی؟ 

عزیزم سلام خواستم بدونم نظرت راجع ب شاندرمن چیه؟ منم میخوام بگیرم میترسم بعد استفاده نکردن بدتر بشم ...

عزیزم من شاندرمن استفاده نکردم ولی کرم ژل رویال استفاده کردم 

همون خواص براش نوشته شده

تموم لک . منافذ . حوش . چروکم از بین برد . بقیه بهم میگن کرمپودر چی میزنی انقد خوب نشسته رو پوستت در حالیکه هیچی نمیزنم

راستش هنوز در حال مصرف هستم بهم قول داده  برنمیگرده منم منتظرم تموم بشه بعد ببینم چی میشه

عزیزم من شاندرمن استفاده نکردم ولی کرم ژل رویال استفاده کردم  همون خواص براش نوشته شده تموم ل ...

ممنونم ک جواب دادی

میشه بگید از کجا گرفتید یا اگه شماره ای هست بهم بدید

و اینکه ژل رویالم دست سازه؟ بنظرتون مطمینه؟ اخه من شیر میدم خیلی میترسم

الان چند وقته ک میزنی؟ کی تموم میشه؟ 

ممنونم ک جواب دادی میشه بگید از کجا گرفتید یا اگه شماره ای هست بهم بدید و اینکه ژل رویالم دست سازه ...

والله من خودم خیلی خیلی زیاد از کرمای دست ساز و پاکستانی ضربه خوردم صورتم فوق العاده خراب شده بود

به خاطر همین وقت خرید این کرم خیلی خیلی وسواس داشتم 

الان نزدیک دوماهه دارم مصرف میکنم گمونم یکماه دیگه هم بشه ازش استفاده کرد

تا الان که خیلی راضیم 

خدا کنه همینجور بمونه و برگشت نداشته باشه

شماره طرف بهت میدم دیگه خودت باهاش حرف بزن ببین چی میگه . من حدود ده روز باهاش چونه زدم تا مجاب شدم . قول داده بدون ضرر و بدون برگشت باشه

09170114216 بهاره حمایتی .    

بهش بگو اسماعیلی شمارتو داده بهتر راهنماییت میکنه

لطفا ب منم بگید از چ سایتی گرفتین؟

09170114216 عزیزم من از این شماره کرم ژل رویال خریدم

ولی توی واتساب هستن کسایی که شاندرمن میفروشن ۰۹۲۱۱۲۷۰۹۴۵ اینم شمارشه 

من نخریدم ولی دیروز میگفتن که خیلی خوبه و از این حرفا . قیمتشم حدود ۲۲۰ به نظرم بود 

حالا خودتون صحبت کنید متوجه میشید


والله من خودم خیلی خیلی زیاد از کرمای دست ساز و پاکستانی ضربه خوردم صورتم فوق العاده خراب شده بود ب ...

تو تاپیکای دیگه تون خوندم ک تا دو سه روز پیش محصولات  لانبنا و چندین چیز دیگه رو استفاده کردید و خیلی راضی بودید

بالاخره اونا رو استفاده کردی یا اینو؟ 

احیانا تبلیغ نمیکنید؟ 



تو تاپیکای دیگه تون خوندم ک تا دو سه روز پیش محصولات  لانبنا و چندین چیز دیگه رو استفاده کردید ...

نه بقرآن

لانبنا استفاده کردم خیلی خوب بود دوسه روز اول مث تشنه که آب دیده باشه یهو پوستم عالی شد 

بعدش دوباره شد عین قبل اصلا هیچی به هیچی

حجمش هم خیای کمه 

کلا محصول چینی هست و بی کیفیت 

خداییش این تا الان برام خوب بوده خدا کنه بعدش هم بمونه و جواب بده و دوباره برگشت نداشته باشه

تبایغ بود میگفتم حتما اینو بگیرید خوبه و از این حرفا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز