2777
2789
عنوان

رنگ موی N4

| مشاهده متن کامل بحث + 25644 بازدید | 22 پست
آره میخام خیلی تیره بشه... شما امتحان کردی زشته ینی؟ بنظرت چ رنگی قشنگه

بله گذاشتم تقریبا مشکیه...بعد از چند وقت که شستی یه کوچولو روشنتر میشه 

من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://www.ninisite.com/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤
 شکلاتی قشنگه؟ تاحالا نزاشتم؟ عروسی داداشمم شنبست

آره قشنگه ولی خب قرمزی داره البته سری n هم قرمزی داره  اگه میخوای سری n بزنی یه نخود واریاسیون آبی بزن قرمزیشو بگیره البته اگه قرمزی دوست نداری به نظرم شماره ۵ بزنی بهتره ۴ دیگه خیلی تیرس

این نیز بگذرد...                                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم سلیقه ات با من جوره یا نه میگم اگه دوست داشتی بزن  هرچقدر N4 ریختی، با یک چهارمش دودی ...

ممنونم عزیزم همین کارو میکنم 

زندگی بافتن یک قالیست.نه همان نقش و نگاری که تو میخواهی...نقشه را اوست که تعیین میکند....تو فقط بافنده ی خوبی باش...نقشه را خوووووب ببین...نکند آخره کار قالی زندگی ات را نخرند!!❤️
ممنونم عزیزم همین کارو میکنم 

مبارکت باشه  

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
ممنونم عزیزم همین کارو میکنم 

اگر موهات از سر شونه پایینتره  از هرکدوم واریاسیون ها ۴سانت بریزی بهتره و برق قشنگتری میده.

موفق باشی

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
اگر موهات از سر شونه پایینتره  از هرکدوم واریاسیون ها ۴سانت بریزی بهتره و برق قشنگتری میده. مو ...

ممنونم عزیزم باشه. 

زندگی بافتن یک قالیست.نه همان نقش و نگاری که تو میخواهی...نقشه را اوست که تعیین میکند....تو فقط بافنده ی خوبی باش...نقشه را خوووووب ببین...نکند آخره کار قالی زندگی ات را نخرند!!❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لیپدما

vienaaa | 17 ثانیه پیش

کسی میدونه

sm_2000 | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز