2777
2789

اره زوده هشت یا نه باید بری واسه صدای قلب

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من۵هفته بودم قلبش میزد ولی نامنظم

❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦قد167😁وزن59🥰😍بعد دوماه ورزش و رژیم از 75ب این وزن رسیدم البته با کمک تاپیک بامداد خمار

نمی دونستم باردارم و پریهام عقب جلو میزد حالت تهوع بهم دست داد  بی بی چک گذاشتم پررنگ شد رفتم از بتام بالا بود همون روز رفتم سونو گفت 6 هفته 2 روز باردارم و قلبش میزد لقاحم زود گرفته بود ولی 8 هفته خوبه

بزار ۷ هفته با شکمی هم‌معلوم‌میشه

زود بری استرسه فقط

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤

خودم واسه صدای قلب نرفتم اخه تازه کرونا اومده بود میترسیدم دیگ  هفته دوازده رفتم ی سره NT

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
من ۷ هفته و هفت روزم بود رفتم سونو صدای قلبشم شنیدم

۸ هفته میشه 😉

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤
معصومه جئون زایمانت کیه؟ در چه وضعی؟

ان شاالله سه هفته دیگه ۲۲ تیرماه

وضعم که داغوون😁 میگذرونیم دیگه

منو میشناسید؟ خاطرم نیست شما رو

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤
ان شاالله سه هفته دیگه ۲۲ تیرماه وضعم که داغوون😁 میگذرونیم دیگه منو میشناسید؟ خاطرم نیست شما رو

تو تاپیکا چند بار باهم بودیم

چرا داغونی؟

وزنت خیلی بالا رفته یا درد داری؟

طبیعیه زایمانت؟


تو تاپیکا چند بار باهم بودیم چرا داغونی؟ وزنت خیلی بالا رفته یا درد داری؟ طبیعیه زایمانت؟

نه گلم سزارین هستم بچه دوممه

نه درد و اینا ندارم

استخون درد و معده داغون 

یکمم وزن بچه کمه باید چیزایه مقوی بخورم معده ام‌جواب نمیده😫😫

وزنمم‌نه کلا ۶ کیلو زیاد کردم تا حالا😓

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | -1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز