2777
2789
عنوان

سزارین 😔

| مشاهده متن کامل بحث + 357 بازدید | 22 پست

عزیزم من دو بار سزارین شدم اینقدرم ترسناک نیست

اتفاقا اون لحظه اتاق عمل که میتونی در حین عمل با پرستارا حرف بزنی و بعدش که بچه رو بهت نشون میدن خیلی هم لذت بخش و دوست داشتنیه  

خدای مهربونم پسرای گلم رو به خودت سپردم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنونم عزیزانم ببخشید حالم خیلی میزون نیس همتونو تگ کنم یکی یکی نذارین پای بی ادبی❤❤❤❤❤❤

تاپیکای زایمان طبیعی یا سزارین منو اد کنین عشقولیا😘😘😍❤

شیاف پرستار برات میزاره تو بیمارستان

یا همرات میتونه بزاره 

سزارین هم سختی های خودشو داره  بهرحال ولی میگذره.قبل عمل کبرات سوند و انژیکت میزارن.سوند ی سوزش جزعی.انژوکت برا من درد داشت.پرستاره بزور تونست بلدنبود .تو اتاق عمل یکم جو ترسناکه ولی باز هیجان اینو داری زودتر بچه ب دنیا بیاد .هیچ دردی رو حس نمیکنی حین عمل.بعد عمل تاچند ساعت بی حسی.وقتی بی حسیت تموم شه دردت شروع میشه.ولی با شیاف قابل تحمل میشه.سختترین مرحله وقتیه شکمتوفشار میدن و میگن از تخت بلند شی.یکم راه بری دیگه دردت کمتر میشه.ولی باز تا چند روز وقت راه رفتن .بلند شدن و نشستن جای بخیه هات دردمیکنه 


مامان یه خاطره از جوونیات واسم تعریف میکنی؟👧👧کل جوونیامو زل زدم به گوشی👩‍🦳👩‍🦱👩‍🦳👵

عالیه عالی 

شیک ومجلسی و با قروفرت میری کلی قربون صدقت میرن امادت میکنن اگه بیهوشی باشه که هیچی یه کم سختی داره شکم فشاردادن و سوند وصل کردنو اینارو داره و طول عمل  نمیفهمی

 بیحس کنن که بعد بیحسی سوندو وصل میکنن لحظه به لحظه با دکترت حرف میزنی بچت که دنیا اومد میارن میبوسیش بعد بخیه هاتو میزنن و شکمتم همونجا فشار میدن که اذیت نشی میری ریکاوری بعد اینکه اجازه دادن بیای پایین اروم میای پایین یه دور میزنی بعد میری سرجات خیلی خوبه با دکتر ماهر ودر بیمارستان خوب انجام بدی 😍😍😍

چرا نمیتونه؟خواهرشوهر من جلوی من پتورو کشید رو پاهاش شیاف زد   😅😅😅

اون خواهر شوهر تو بوده 😁😁😁😁 منکه نمیتونستم پرستار برام میزد

هر کس تفکرش با تو متفاوت است، دشمنت نیست. انسان دیگری است با دیدگاه دیگر، فقط همین.   یه خانم با نام کاربری من برای خودش اینجا اکانت درست کرده جهت اطلاع بگم اون من نیستم و هیچ ارتباطی با من نداره فقط از نام کاربری من استفاده کرده که من از این کارش واقعا ناراحت هستم  
اون خواهر شوهر تو بوده 😁😁😁😁 منکه نمیتونستم پرستار برام میزد

😄😄😄😄

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز