2777
2789

بله

🖤🖤چه تهران چه غزه قاتل یکیست #ایران تسلیت🖤🖤🔯 فرق تفکر صهیونیستی با آپارتاید:👤 آپارتاید سیاه‌پوستان را انسان می‌دانست ولی نژاد سفید خود را برتر از سیاهان قلمداد می‌کرد.🔯 صهیونیسم کل غیریهودیان را انسان نمی‌داند بلکه حیوانات ناطق و انسان‌نما می‌داند که خدا آنها را در کنار چهارپایان برای خدمت به یهودیان خلق کرده است.🐎 در کتاب تلمود کتاب شریعت صهیونیست‌ها نطفه غیر یهودیان مثل نطفه اسب است و خانه‌هایشان حکم طویله را دارد.👥در زمانی که پیامبری که منتظرشان هستند ظهور کند هر یهودی ۲۸۰۰ برده (حیوانات ناطق) خواهد داشت.

اونجوری خاصیت و روغنش میره که

باید بذارین ابش خشک بشه.

جهنم همون زندگی اجباری با احمق های اطرافه...                                                                               بحث اول انسانیت چیه؟اینه که به سلیقه همه احترام بزاریم.طرف با حجابه،به تو ربطی نداره.بی حجابه،به تو ربطی نداره.تتو داره،به تو ربطی نداره.چاقه،به تو ربطی نداره.قیافش کجه،به تو ربطی نداره.به همه باید احترام بذاری.             

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با پیاز و زعفران و هویج و برگ بو میجوشونم بعد سرخ میکنم اما سوخاری نه

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

کف هارو میگیریم

بعد  ادویه میزنیم پیاز خورد میکنیم میزاریم تو اب بپزه بعدش مثلا سرخ میکنیم و تفت میدیم با رب

البته این یه روشش هست

یا یه سس درست میکنیم با پیاز داغ و رب و میزاریم تو اون سس اروم اروم حرارت ببینه یه مدتی 

فقط خدا 

برای زرشک پلو اول سرخ میکنم بعد تو سس میذارم بپزه کفم نمیکنه

واسه خودمون دم‌دستی اول میپزم بعد سرخ میکنم کنارشم سیب زمینی و گوجه سرخ میکنم

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

بستگی چه خورشتی درست کنی 

بعضی ها مرغ تو خورشت بپزه جدا ابپز نشه غذا خوشمزه تره بعضیام مثل خورشت بادمجون باید جدا ابپز شه بعد سرخ شه و بعد اب مرغ به خورشت اضافه کنی 

چون جدا ابپزش نکنی و بذاری تو خورشت جا بیوفته بادمجونا له میشن 

با طُ بودن ز همه دست کشیدن دارد...  

من تمیز میشورم  بعد پیاز داغ و زردچوبه  بعد سرخشون میکنم حسابی بعد دارچین و فلفل سیاه ادویه مخلوط میریزم ،جدا گونه رب و زعفرون تفت میدم +گلاب و ابلیمو بعد میریزم روی مرغها کمی آب میریزم +نمک 

مزه ی مرغهام زبانزده..من شغلمم اشپزی عزیزم

💚 به امید خدا در تاریخ 9/9/99 💚اتفاقای خوبی برام می افته💚💃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز