a10aten مدیر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 عنوان دانشگاه | مشاهده متن کامل بحث + 331 بازدید | 30 پست درس خوندين واسه امتحانا؟كدوم دانشگاهين؟ به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر 1399/03/31 | 02:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_adelia عضویت: 1399/02/19 تعداد پست: 2705 تقسيم بندي كن ك تموم شه روز اخرم بزار واسه جمع بندي و دوره اميدوارم تموم شه البته مجازي ديگه درست ... اره مجازیه در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم افتاد. خدایا شکرت😍😍
a10aten مدیر استارتر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 نه زیاد فقط چندتا درس که استاد خوبی داره همین بقیه رو اصلا نمیتونم متوجه درس شون بشم 🤦♀️ مخصوصا درساي حل كردنياونا واسم سخته فهميدنش به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر
مرباسابق عضویت: 1399/02/05 تعداد پست: 11800 خوشب حالت در طول ترمم که شما راحت بودین منه بدیخت روزی دوتا تمرین و کوییز میدادم😂😂😂 حسین جان! پسرانت همگی نام علی بنهادی! جان عالم ب فدای دل بابایی تو😍😍😍
رزعشق عضویت: 1398/07/24 تعداد پست: 5497 مخصوصا درساي حل كردني اونا واسم سخته فهميدنش دقیقا من نه ریاضی نه شیمی هیچی نفهمیدم نمیدونم چجوری پاسشون کنم 💕امیدوارم امضای خدا پای تمام حاجت ما باشد💕. 🤲🏻التماس دعا🤲🏻
رزعشق عضویت: 1398/07/24 تعداد پست: 5497 منم با اوپن بوك موافقم البته راه ديگه اي ندارم😂🥺 کدوم دانشگاه میری انقدر راحتیواسه ما کلی درد سر گذاشتن نمیشه هیچ کاری کرد 💕امیدوارم امضای خدا پای تمام حاجت ما باشد💕. 🤲🏻التماس دعا🤲🏻
a10aten مدیر استارتر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 کدوم دانشگاه میری انقدر راحتی واسه ما کلی درد سر گذاشتن نمیشه هیچ کاری کرد تهرانمكلا امتحانا مجازيه ديگه!!!! به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر
a10aten مدیر استارتر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 در طول ترمم که شما راحت بودین منه بدیخت روزی دوتا تمرین و کوییز میدادم😂😂😂 اره خبولي الان پوستمون كنده ميشه😂😐 به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر
a10aten مدیر استارتر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 دقیقا من نه ریاضی نه شیمی هیچی نفهمیدم نمیدونم چجوری پاسشون کنم هوف دقيقا به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر
رزعشق عضویت: 1398/07/24 تعداد پست: 5497 تهرانم كلا امتحانا مجازيه ديگه!!!! آره مجازيه ولی تو طول امتحان کلا با پشتیبان امتحان در ارتباطی میگن 💕امیدوارم امضای خدا پای تمام حاجت ما باشد💕. 🤲🏻التماس دعا🤲🏻
a10aten مدیر استارتر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 کدوم دانشگاه میری انقدر راحتی واسه ما کلی درد سر گذاشتن نمیشه هیچ کاری کرد چ دردسريمجازي نيستي مگه به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر
رزعشق عضویت: 1398/07/24 تعداد پست: 5497 چ دردسري مجازي نيستي مگه آره مجازيه 💕امیدوارم امضای خدا پای تمام حاجت ما باشد💕. 🤲🏻التماس دعا🤲🏻
a10aten مدیر استارتر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 آره مجازيه ولی تو طول امتحان کلا با پشتیبان امتحان در ارتباطی میگن ميگن ولي فك نميكنم عملي كننمنظورت با وبكم!؟دانشگاه تهراني؟ به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر
رزعشق عضویت: 1398/07/24 تعداد پست: 5497 ميگن ولي فك نميكنم عملي كنن منظورت با وبكم!؟ دانشگاه تهراني؟ آرهنه آزاد میرم 💕امیدوارم امضای خدا پای تمام حاجت ما باشد💕. 🤲🏻التماس دعا🤲🏻
a10aten مدیر استارتر عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 8143 آره نه آزاد میرم اهااخه اولاش ميگفتن با وبكم ولي همه ك امكانات ندارنبس بيخيال شدن به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر
رزعشق عضویت: 1398/07/24 تعداد پست: 5497 اها اخه اولاش ميگفتن با وبكم ولي همه ك امكانات ندارن بس بيخيال شدن آره امید وارم کلا بیخیال بشن 💕امیدوارم امضای خدا پای تمام حاجت ما باشد💕. 🤲🏻التماس دعا🤲🏻