2777
2789
عنوان

لانه گزینی

67 بازدید | 7 پست

سلام دوستان

من این ماه اقدام داشتم

اگر منظم پریود میشدم حداقل باید 26 یا 27 خرداد پریود میشدم

اما نشدم فقط روز 27 ی مقدار ترشحات مایل به قهوه ای دیدم

میتونه لانه گزینی باشه ؟ و اگر باشه دیر نیست؟؟

اره عزیزم.لانه گزینی همون نزدیکیای پریودی اتفاق میفته..انشاالله که بارداری.یه بی بی بزن😍

آخه مارکای بی بی چک نمیدونم چرا اینجوری نزدیکای پریود زدم مثبت بود ی مارک دیگه چند روز بعد زدم منفی بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درسته لانه گزینی هست الان بارداری ؟

بله باردارم

من فکر کردم پریود شدم نوار بهداشتی هم گذاشتم ولی بعدش هیچی نیومد

خدایا شکرت بابت فندوق کوچولو😊👼🤰 خودت صحیح و سالم حفظش کن 👨‍👩‍👧
بله باردارم من فکر کردم پریود شدم نوار بهداشتی هم گذاشتم ولی بعدش هیچی نیومد

من دفعه اول که باردار شدم خون قهوه ای بود

این دفعه حالت خیلی ببخشید خون آبه خیلی کمرنگ 

ولی خب تو روزایی که باید پریود میشدم اومد اما دفعه قبل سه چهار روز شاید بیشتر قبل تاریخ پریودم بود برای همین ی مقدار نگرانم کرده قبلی اواخر 4 هفته سقط شد خودم فکر میکردم دیگه اواخر هفته 6 هستم اما سونو گفت 4 و وضعیت خوبی نداره 

من دفعه اول که باردار شدم خون قهوه ای بود این دفعه حالت خیلی ببخشید خون آبه خیلی کمرنگ  ولی خ ...

من اشتباه گفتم دو روز قبل از پریودم خون ندیدم

سیکلم ۲۷ یا ۲۸ روزه بود

روز ۲۷ خون دیدم

انشاالله بارداری عزیزم

خدایا شکرت بابت فندوق کوچولو😊👼🤰 خودت صحیح و سالم حفظش کن 👨‍👩‍👧
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792