2777
2789
عنوان

ناباروری

210 بازدید | 38 پست

سلام دوستای گل 

نمیدونم کار درستیه یا نه ولی خب گاهی وقتا آدم نیاز داره مشکلشو با ی سریا در میون بزاره من 21 سالمه مشکل ناباروری دارم تنبلی تخمدان پریودی ام نا منظمه

خیلی افتضاحه وضعیت روحیم دوبار ای وی اف کردم کارم شده گریه فقط کلی خسته شدم گاهی وقتا به طلاق فکر میکنم یا فرار بخدا خیلی فشار اطرافیان رومه شب و روزم شده بچه  میخابم خاب بچه میبینم بیدار میشم فکر بچه نابودم میکنه نمیدونم چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نیز، و الان همه بهم میگن برو دکتر، چرا دکتر تو ول کردی، اما من دیگه از دکتر متنفرم، از اینکه برم ...

منم  همینطورم بخدا با این همه مشکل حرف از این بشنو اون بشنو دکترم حتی درک نمیکنه 

من نیز، و الان همه بهم میگن برو دکتر، چرا دکتر تو ول کردی، اما من دیگه از دکتر متنفرم، از اینکه برم ...

منم  همینطورم بخدا با این همه مشکل حرف از این بشنو اون بشنو دکترم حتی درک نمیکنه 

منم  همینطورم بخدا با این همه مشکل حرف از این بشنو اون بشنو دکترم حتی درک نمیکنه

هیچکس کسی رو جز اونی که این راه‌ها رفته و ب بن بست خورده درک نمیکنه، حتی نزدیکانمون که دلسوزمونم هستن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز