2777
2789
عنوان

کی عشق سفره؟؟

121 بازدید | 17 پست

خانوما کی خیلی عشق سفر و کلی جاها رو رفته؟؟ 

از مجردی شروع کردین یا با همسر جان ؟؟ 

من خیلب دوست دارم هی سفر و اینا برم الان ک مجردم ولی اون اکیپ پایه و باحال رو ندارم منتظر بمونم بعد از ازدواج با همسر جان برم؟

از کجا معلوم شوهرت دوست داشته باشه من به شخصه سفر دوست ندارم عوضش دوست دارم یه خونه باغ بزرگ و لوکس داشته باشم تو شمال با همه امکانات و همش اونجا بمونم البته خودم شمالی ام

حلالم کنید و خدانگهدار   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من عاشق سفرم ولی تو مجردی هم اجازه نداشتم تنهایی برم هم کسیو نداشتم البته با خانوادم زیاد میرفتم

ولی بعد ازدواج با همسرم هردو عشق سفریم ولی نه تایمشو داریم نه هزینشو 

کلا فکر کنم ارزو به دل بمونم

از کجا معلوم شوهرت دوست داشته باشه من به شخصه سفر دوست ندارم عوضش دوست دارم یه خونه باغ بزرگ و لوکس ...

نه من دوست دارم جاهای مختلف رو برم 

اخه الانم دوستام خیلی پایه نیستن چیکار کنم

من عاشق سفرم ولی تو مجردی هم اجازه نداشتم تنهایی برم هم کسیو نداشتم البته با خانوادم زیاد میرفتم ول ...

باز خوبه همسرتم علاقه منده یعنی وقتتون خالی شه دوست داره بره

شروع کن  بعدا وجود نداره  بعدا چایی سرد میشه  بعدا ادم پیر میشه  بعدا زندگی ...

بابای من اول با سفر رفتن تنهای من با دوستا مخالف بود 

کلی ک باهاش خرف زدم گفت بستگی به دوستا و اینا داره 

الان چندین وقته نشده با دوستام هماهنگ شیم 

مجبکرم صبر کنم

نه من دوست دارم جاهای مختلف رو برم  اخه الانم دوستام خیلی پایه نیستن چیکار کنم


خب می گم دیگه اصلا معلوم نیست بقیه با تو هماهنگ باشن یا نه مثلا شوهر من تهرانیه و دوست نداره بیاد شمال برای زندگی

می خوام بگم تو کار خودتو بکن منتظر بقیه نمون 

حلالم کنید و خدانگهدار   

وای من خیلی دوس دارم رفتم هم با دوستم هم با شوهرم بندر عباس بروجرد مشهد اصفهان شیراز شهرای اطرافم که  بیشتر میریم البته الان یک ساله نرفتیم همش منتظریم کرونا تموم بشه دوست دارم بریم همه جا🤗🤗

روزگار چه زم اخوی چه زم اجوری استاره بخت مونه بردی به کوری  🖤💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز