سلام به همه.دوستان من یه عصاره رزماری خریدم چند روز پیش مارکش آراوند هستش.
بعد تاریخ انقضاشو نتونستم بفهمم درست.خواستم به اون شماره پاسخگویی پیام بدم یا زنگ بزنم،که همش میگفت شماره خاموشه.بعد یهو از این ترسیدم که شرکت روغنای خوبی نداشته باشه و بخاطره اینکه مردم شکایت کردن کلا از دسترس خارج شدن.
حالا میخواستم روغنو به موهام بزنم ولی ترسیدم نکنه اتفاقه بدی بیفته.
کسی از این روغن استفاده کرده تا حالا؟یا روغنای دیگه همین شرکته آراوند رو؟
ممنون میشم اگه چیزی میدونید بگید واقعا موندم چیکار کنم،ارزونم نبود بگم کلا میذارمش کنار.....