2777
2789
عنوان

خیلی لاغرم 😭😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 1279 بازدید | 123 پست
پودر چاقی چیه ؟؟ دستورشو میشه بدی عزیزم

ببین گلم باید باهاش ورزش کنی ها،شده روزی ۳۰ مین پیاده روی یا بپر بپر،۲۵۰ گرم سفیده تخم مرغ(ازلوازم قنادی بگیر)،۲تا قوطی شیرخشک ،به میزانی دوس داری من یک لیوان پودر کاکائو یا توت فرنگی ،یه قاشق چای خوری وانیل،شکالات یاهرچی ک مزه ش رو دوس داری به میزانی ک بخای،و یه پیمونه شکر ،ایتارو قاطی کن ،بعد اگ ورزش میکنی ۱قاشق قبل و یکی بعد ورزش بریز تو شربت یا شیر بخور،اگ ورزش نمیکنی نصف قاشق بریز ،خیلی زود وزن میگیری 

وخداوند عشق را آفرید...

منم ۴۷ کیلو ام با قد ۱۶۶

همش اطرافیان اذیتم میکنن بهم میگن مردنی🙄

تدریس خصوصی زیست وریاضی وفیزیک و شیمی پایه و کنکور با مبلغی که رضایت داشته باشید😍خودمم دانشجو ام و رتبه زیر ۵۰۰  منطقه ۲کنکور۹۹ بودم و امیدوارم که بتونم کمک کنم به دوستای عزیزم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دانه سویا رو بریز تو ظرف شیشه ای آب بریز روش یه روز خیس بخوره،شیرسویا درس میشه روزی یه لیوان بخور ،پ ...

سویا اجیلی یا ماکارانی؟

🔮💜خدایا دوستت دارم🔮💜اگه امضامو میبینید یه صلوات بفرستید برام💙
چه ورزشی بکنم ؟😢....

برقص،ایروبیک،پیاده روی،هرچیزی.....تو کلاس ایروبیک ما یه دختر بود به زور سی کیلو میشد ذدقیقا نث ما ورزش میکرد ولی بعدش می‌رفت این چیزارو میخورد،یه ماهه پنج تا اضافه کرد

اشتهات چطوره؟


اشتهام خوب۴۱ کیلو بودم چند وقته بخاطر یه سری مشکلات شخصی حال روحیم داغون بود و اشتها نداشتم اصلا ...شدم ۳۸ ....الان باز اشتهام خوب شده ولی یه مشکلی هست اینکه معتادم به پیاده روی....صبح تا شب دور اتاقم راه میرم نمیتونم بشینم همش باید راه برم ....یعنی معتادم به پیاده روی اصلا نمیتونم ترک کنم اصلا .....همش راه میرم ..فک کنم واسه همون لاغر میمونم و وزنم ثابته چاق نمیشم 😫

بستنی هم هر روز بخوری چاق میکنه

اسی غذا بیشتر بخور منم لاغرم ولی الان😂ببشتر میخورم تا وزن بگیرم قبل کرونا باشگاه میرفتم وزن اضاف کردم

شیر موزم خوبه

خدایا شکرت ...  
مطمعني مشكل تيروييد نداري؟

منم لاغرم هرکاری میکنم چاق نمیشم فوقش ۲کیلو اونم بعد یکی دوماه دوباره کم میشه

۱۶۵

۵۰

استخون بندیمم ظریف عین بچه م😐

مشکل تیروئید و...هم ندارم

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792