رزی۵۴ مدیر استارتر عضویت: 1398/12/27 تعداد پست: 3246 عنوان خراطین 334 بازدید | 18 پست بچه ی روغن خراطین دارممیخام بزنم به لبام ک حالت گوشیتی و خوش فرم بگیره کسی تا ب حال از روغنش استفاده کرده تاثیر داره چطوری بزنم ممنونم جواب بدید 1399/03/28 | 16:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sougolii عضویت: 1398/05/06 تعداد پست: 829 اگه اصل باشه اره.. باید روزی 3 بار بزنی زندگی رو هر جور دوست داری بگذرون!! یادت باشه، روزنامه ی روز شنبه، زباله ی. روز یکشنبس!! 😎^_^
___ghazaal___ عضویت: 1396/06/20 تعداد پست: 9542 من از اردیبهشت دارم میزنم فعلا ک تاثییری نداره میگن ۶ ۷ ماه باید استفاده شه من ۷۰ اینا فک کنم گرفتم خدایا شکرت❤️
رزی۵۴ مدیر استارتر عضویت: 1398/12/27 تعداد پست: 3246 اگه اصل باشه اره.. باید روزی 3 بار بزنی روزی س بار 🙄🙄🙄یا خدا من شنیدم قبل خاب
___ghazaal___ عضویت: 1396/06/20 تعداد پست: 9542 روزی س بار 🙄🙄🙄یا خدا من شنیدم قبل خاب منم فقط قبل خواب میزنم😬 خدایا شکرت❤️
sougolii عضویت: 1398/05/06 تعداد پست: 829 روزی س بار 🙄🙄🙄یا خدا من شنیدم قبل خاب ن خالم روزی 3 بار میزد زندگی رو هر جور دوست داری بگذرون!! یادت باشه، روزنامه ی روز شنبه، زباله ی. روز یکشنبس!! 😎^_^
رزی۵۴ مدیر استارتر عضویت: 1398/12/27 تعداد پست: 3246 من از اردیبهشت دارم میزنم فعلا ک تاثییری نداره میگن ۶ ۷ ماه باید استفاده شه من ۷۰ اینا ... برا گجات البته ببخشبد من میخام بزنم لبام
chilly عضویت: 1398/10/06 تعداد پست: 1030 من یکسال به صورتم زدم تاثیر داشت و صورتم پرشده،روزی یکبار میزدماما هیچوقت به لب نزدم
رزی۵۴ مدیر استارتر عضویت: 1398/12/27 تعداد پست: 3246 من یکسال به صورتم زدم تاثیر داشت و صورتم پرشده،روزی یکبار میزدم اما هیچوقت به لب نزدم چ خوب قبل خواب زدی
chilly عضویت: 1398/10/06 تعداد پست: 1030 چ خوب قبل خواب زدی بعضی وقتا قبل خواب بعضی وقتا هم در طول روز