بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ست میکنم با دوست پسرم اسلش میپوشیم یا جین اگه تنها باشم ک خیلی کم پیش میاد فقط جین
انسان بودن خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان زیادی ندارد . دین من نه اسلامه نه مسحیت نه یهودی نه .... دین من انسانیت است دینی فراتر از تمام ادیان 😍 ادم که عاشق شد گرما نمیفهمد❤ادم که عاشق شد من من نمیفهمد💜طوفان نمیفهمد💙سرما نمیفهمد💛چیزی نمیفهمد💚ادم عاشق هیچ چیز نمیفهمد💓
💜السَّلٰامُ عَلَـــیْکَ یااَباعَبداللّٰه الحُسَین...جانم فدای ارباب💜۹۹/۸/۹بهترین روز زندگیمه💕من هرگز از رحمت خدای مهربانم،ناامید نمیشم....💙.من یه مادر قوی و شاد و صبور هستم......💛من یه همسر مهربان و شاد هستم..💚..من اجازه نمیدم فکر منفی وارد ذهن زیبام بشه...❤
ست میکنم با دوست پسرم اسلش میپوشیم یا جین اگه تنها باشم ک خیلی کم پیش میاد فقط جین
😁 چ دوس پسر پایه ای😂 ولی ی روز خدانکرده کات کنین همه اون لباسا دردسر میشن واست
زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...
داخل زمستون اره مثلا ی طرح هودی ی طرح شلوار با ی طرح کلاه و کفش اما بقیه فصلا نه فقط کفش و تیشرت و شلوارو ست میکنیم
انسان بودن خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان زیادی ندارد . دین من نه اسلامه نه مسحیت نه یهودی نه .... دین من انسانیت است دینی فراتر از تمام ادیان 😍 ادم که عاشق شد گرما نمیفهمد❤ادم که عاشق شد من من نمیفهمد💜طوفان نمیفهمد💙سرما نمیفهمد💛چیزی نمیفهمد💚ادم عاشق هیچ چیز نمیفهمد💓
ما باشوهرامون ست نمیکنیم شما با دوز پسراتون ست میکنین😐😂😂😂
😂😂😂😂😂😂خوبه حال میده
انسان بودن خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان زیادی ندارد . دین من نه اسلامه نه مسحیت نه یهودی نه .... دین من انسانیت است دینی فراتر از تمام ادیان 😍 ادم که عاشق شد گرما نمیفهمد❤ادم که عاشق شد من من نمیفهمد💜طوفان نمیفهمد💙سرما نمیفهمد💛چیزی نمیفهمد💚ادم عاشق هیچ چیز نمیفهمد💓
😁 چ دوس پسر پایه ای😂 ولی ی روز خدانکرده کات کنین همه اون لباسا دردسر میشن واست
کات ک به هیچ وجه نمیکنیم
انسان بودن خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان زیادی ندارد . دین من نه اسلامه نه مسحیت نه یهودی نه .... دین من انسانیت است دینی فراتر از تمام ادیان 😍 ادم که عاشق شد گرما نمیفهمد❤ادم که عاشق شد من من نمیفهمد💜طوفان نمیفهمد💙سرما نمیفهمد💛چیزی نمیفهمد💚ادم عاشق هیچ چیز نمیفهمد💓