2777
2789
عنوان

عجایب طبیعت

143 بازدید | 5 پست

 صبح امروز کسی گفت به من.     تو چقدر تنهایی،گفتمتش در پاسخ تو چقدر حساسی،تن من گر تنهاست دل  من با دلهاست دوستانی دارم ببهتراز برگ درخت یاد شان در دل من قلبشان منزل من صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق.                                                      عشق از این بیشتر؟ که تو لبخند بزنی و من برای چال گونه ات بمیرم                                                           تو چشمات می خوام غرق شم روز و شب هواتو تنفس کنم زنده شم به حدی اسیرم کنی تو چشات با تو از زمین و زمان کنده شم نباشی بپوسم تو حجم خودم تو تنهاییام بی تو نابود شم حصاری بکش از خودت دور من می خوام به تو یک عمر محدود شم

😂😂

باید برم جلو اینه از قلب خودم معذرت خواهی کنم که بخاطر خوشحالی بقیه هزاران بار قلب خودمو شکستم 😔 خدا جونم ممنونم که نی نی کوچولومو سالم و سلامت بهم هدیه دادی یه دختر خوشگل نانازی بهارم عاشقتم دختر جون مامانی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه بودم اعتیاد شدید به بازیش داشتم

مامانم از اون موبایل نوکیاها داشت اون قدیما، یواشکی بر می داشتم می رفتم تا قطره اخر باتریشو بازی می کردم😂

مامانم بنده خدا هی قایمش می کرد باز می رفتم پیدا می کردم

I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned!
واای دلم بازیشو خاست 😂😂😂 چ رکورد ها ک میزدیم

😅 دارم هنوز گوشیو 

 صبح امروز کسی گفت به من.     تو چقدر تنهایی،گفتمتش در پاسخ تو چقدر حساسی،تن من گر تنهاست دل  من با دلهاست دوستانی دارم ببهتراز برگ درخت یاد شان در دل من قلبشان منزل من صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق.                                                      عشق از این بیشتر؟ که تو لبخند بزنی و من برای چال گونه ات بمیرم                                                           تو چشمات می خوام غرق شم روز و شب هواتو تنفس کنم زنده شم به حدی اسیرم کنی تو چشات با تو از زمین و زمان کنده شم نباشی بپوسم تو حجم خودم تو تنهاییام بی تو نابود شم حصاری بکش از خودت دور من می خوام به تو یک عمر محدود شم
بچه بودم اعتیاد شدید به بازیش داشتم مامانم از اون موبایل نوکیاها داشت اون قدیما، یواشکی بر می داشتم ...

تو بازی دسته ای میکرو هم بود😂

 صبح امروز کسی گفت به من.     تو چقدر تنهایی،گفتمتش در پاسخ تو چقدر حساسی،تن من گر تنهاست دل  من با دلهاست دوستانی دارم ببهتراز برگ درخت یاد شان در دل من قلبشان منزل من صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق.                                                      عشق از این بیشتر؟ که تو لبخند بزنی و من برای چال گونه ات بمیرم                                                           تو چشمات می خوام غرق شم روز و شب هواتو تنفس کنم زنده شم به حدی اسیرم کنی تو چشات با تو از زمین و زمان کنده شم نباشی بپوسم تو حجم خودم تو تنهاییام بی تو نابود شم حصاری بکش از خودت دور من می خوام به تو یک عمر محدود شم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز