2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

و چه تعداد میخواین بخرین؟

قبلا خرید داشتین یا بار اولتونه؟

😐

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

بار اوله. زیر ۵۰ امتحان کردم تا بالا هیچکدومو نداد و خطا داد

استاد ۵۰ سهم از نماد فملی میشه ۱۰۰ هزارتومن😐

حداقل باید ۵۰۰ هزارتومن سفارش بدین😐😐😐😐

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

حداقل مبلغ خرید تو بورس ۵۰۰ هزار تومنه😐😐😐

به جز عرضه اولیه ها که میتونه زیر ۵۰۰ هزار تومن باشه😐😐😐😐😐

اینو تو همون لینکی که بهتون دادم هم نوشته بود استاد😐😐😐😐😐😐😐

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

استاد منم گفتم از ۵۰ تا تا قیمت ۵۰۰ تومن نوشنم نداد.ولی شستا رو بهم داد

ببخشید الان میشه با سهام عدالت وارد بورس شد؟یعنی با سهام عدالت میشه سهم خرید؟

اسمم یه شخصیت کارتونی هست و اونطوری که شما فکر میکنید تلفظ نمیشه لطفا سوال نفرمائید متشکرم🤨
سلام نه.چون سهام ازاد شده هنوز وارد کارگزاری نشده که بشه فروخت .فقط ۳۰ درثد رو بانک میخره

نه منظورم فروشش نبود

اسمم یه شخصیت کارتونی هست و اونطوری که شما فکر میکنید تلفظ نمیشه لطفا سوال نفرمائید متشکرم🤨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز