بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من اونیم که به زودی با دست نشونم میدن میگن بابا خیلی موفقه تو زندگیش میخوام مثل اون باشم😎✌همین نکته که هنوز به اونجایی که میخای برسی نرسیدی باید به اندازه کافی برات انگیزه ایجاد کنه😌
من اونیم که به زودی با دست نشونم میدن میگن بابا خیلی موفقه تو زندگیش میخوام مثل اون باشم😎✌همین نکته که هنوز به اونجایی که میخای برسی نرسیدی باید به اندازه کافی برات انگیزه ایجاد کنه😌
خو باشع خیلی کمه به هرحال هرکسی یه ارزویی دارع ارزوی من گندس😔
منم زیاد بالاش کار نکردم.. 😑😑از قرنطینه تا حالا مثل ادم نخوندم... ولی خیلی وقت کمه بعید میدونم تو این وقت کم بشه.... 💔😑... ولی قبلا روزی 12 س میخوندم البته ن یهویی ها!! کم کم زیادش کردم شد 12 ساعت
زندگی رو هر جور دوست داری بگذرون!! یادت باشه، روزنامه ی روز شنبه، زباله ی. روز یکشنبس!! 😎^_^