2789
عنوان

آی یو آی

| مشاهده متن کامل بحث + 1771 بازدید | 239 پست
پس به منم خبر بده نتيجه چي شد.

چشم گلم شما هم خبر بدین انشاالله مثبت بشه برا هردومون

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس به منم خبر بده نتيجه چي شد.

سلام گلم چه خبر حالت چطوره ؟

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
سلام متشكر خوبم مثل قبل شما بهتري؟ علايمات هستن هنوز؟

خخ نه سینه دردم خیلی خیلی کم شده ترشحاتم یکم زیاد شده و تخمدانام گاهی وقتا درد میکنن همین دیگه هیچ علائمی ندارم حتی علائم پریود

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤

منم دوشنبه دو هفته پیش آی یو آی کردم دقیقا از روز بعدش سینه درد تخمدان درد وحشتناک امروز دقیقا ۱۴ روزه و شیافم تموم شد

الان هم پاهام درد میکنه مثل قبل پریودی

امروز زنگ زدم به دکترم گفت که شیاف که تموم شد سه روز صبر کن اگه پریود شدی که بیا مطب اگه نشدی برو آزمایش بتا بده 

توروخدا برام دعا کنید

جفت پاهام از زانو به پایین درد میکنه خسته شدم😭😭😭

😔میشه برای باردار شدنم صلوات بفرستید خیلی به دعاهاتون نیاز دارم😔
منم دوشنبه دو هفته پیش آی یو آی کردم دقیقا از روز بعدش سینه درد تخمدان درد وحشتناک امروز دقیقا ۱۴ رو ...

انشاالله جواب میگیرین انشالله همه منتظرا جواب میگیرن من یه دونه شیافم مونده؟

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
منم دوشنبه دو هفته پیش آی یو آی کردم دقیقا از روز بعدش سینه درد تخمدان درد وحشتناک امروز دقیقا ۱۴ رو ...

تست نزدی اصلا؟ببخشین مشکلتون چی بود 

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
بي بي چك نذاشتي؟ من سه شنبه ازمايش دارم چقدر سخته انتظار

نه نزاشتم یه دونه شیافم مونده میگم اونم تموم شه بزارم خیلیییی سخته انتظار  اصلا به پریودی فک میکنم گریم میگیره نمیخوااام پری بیاد 😔😔ولی حس میکنم میاد

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792