2777
2789
عنوان

متاهلا بیاید

188 بازدید | 13 پست

سلام مادرای گل

شما همسرتون معمولاً در سال چند بار سفر و تفریح بدون فرزندانتون‌ میرید؟

مدرس ریاضی 👩🏫هروقت سوال ریاضی داشتید میتونید از من بپرسید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچ بار

فقططط بااونا

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤

تقریبا هیچ وقت

ولی فک کنم یکبار بدون بچه هام رفتم کربلا

همین

این نیز بگذرد 🖤امام حسین فرمود: مثلی لایبایع مثل یزید. کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمی کند.🖤ملت ایران🇮🇷 می گویند: مثل ملت بافرهنگ ایران🇮🇷 با مثل سردمداران فاسد امریکا 👹بیعت نخواهد کرد.❌

من از روز ازدواجم تا الان ۵سال ۳بار رفتم

بچم ندارم

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
چه خوب  من یه‌وقتایی بدون همسرمم سفر میرم بچه‌ها که جای خود😅

نه من ایطوری دوت ندارم بدون اوناآب ازگلوم پایین نمیره

البته شوهرمم نمیذاره ازکنارش تکون بخورم

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز