2777
2789
عنوان

سهام عدالت

102 بازدید | 8 پست

من سهامم آزاد سازی مستقیم کردم و گذاشتم برای فروش ۳۰ درصدش رو به بانک تجارتم فروختم و دوهفته پیش ولی پولی نیومد برام یعنی بانک نفروخته؟؟؟؟

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما اطلاع داری که هنوز زمان هست برای فروش سهام به بانک  من روش مستقیم رو انتخاب کنم ولی هنوز ب ...

تا ۱۴ خرداد بود زمان فروشش اینو میدونم الان تموم شده ولی دوباره میذارن تایمی رو برای کسایی ک میخوان بفروشن

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤
من کدبورسیموگرفتم منظورم این که سهمایی که داریم توسهام عدالت کی یاچه جوری میادتوپرتفویمون تاخودمون ب ...

من اطلاعی ندارم در این زمینه عزیز دلم ببخشید 

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤
منم هفته قبل ۴شنبه فروش زدم کد تایید فروش برامم اومد اما تا به حال هیچی نیومد فکنم مخ کار گیری بود ک ...

اه واقعا منم هر روز منتظرم خبری بشه ولی هیچی به هیچی

عشقای میشه  برای من و تو دلیم یه صلوات بفرستین  ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز