2777
2789

@fatishko80  


امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ما دیگه مثل قبل نمیتونیم باهم حرف بزنیم ولی قلبمون به هم وصله و قول میدم هرروز بیشتر از روز قبل عاشقت باشم این امضا میمونه تا روزی که دوباره بتونیم مثل الان باهم حرف بزنیم و بگیم دیدی چه زود گذشت🙈 به امید روزی که ببینمت عشقم به یادتم به یادمی 😌عاشــ❤ـقــتم yalda😍❤...هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّي❤
بدترین تنبیه زندگیتو تعریف کن😐🤣

مامانم دعوام کرد از خونه انداختتم بیرون 😐😑نیم ساعت کوچه موندم عععععر میزدم ینی حقم بود کارم خیلی اشتباه بود 😄✌

بارونو دوست دارم هنوز 🌧🧡چون تو رو یادم میاره💑حس میکنم پیش منیوقتی که بارون میباره👫🥰بارونو دوست دارم هنوز 💓🌈بدون چتر و سرپناه😓☔وقتی که حرفای دلم 😔🙂💔جا میگیرند توی یه آه🌬🚫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درخواست لغو کاربری بده😀

زدم

یه مدت نیستم دوریم و تحمل کنید تا برمیگردم😃🖐زندگیم اونجایی خیلی دلم واسه خودم سوخت که رفتم پیتزا پنج تومنی خریدم طرف گفت نوشابه هم بیارم؟چون پول نداشتم گفتم نه نوشابه واسم خوب نیست بعد طرف گفت نوشابه اش رایگانه.                        با هرگازی که به پیتزا میزدم یه قطره اشک از گوشه چشمم می ریخت پایین
باش


اسکرینم بزار بی زحمت

باید برم جلو اینه از قلب خودم معذرت خواهی کنم که بخاطر خوشحالی بقیه هزاران بار قلب خودمو شکستم 😔 خدا جونم ممنونم که نی نی کوچولومو سالم و سلامت بهم هدیه دادی یه دختر خوشگل نانازی بهارم عاشقتم دختر جون مامانی

@شاهیکاااا  

بارونو دوست دارم هنوز 🌧🧡چون تو رو یادم میاره💑حس میکنم پیش منیوقتی که بارون میباره👫🥰بارونو دوست دارم هنوز 💓🌈بدون چتر و سرپناه😓☔وقتی که حرفای دلم 😔🙂💔جا میگیرند توی یه آه🌬🚫
بدترین تنبیه زندگیتو تعریف کن😐🤣

این منم بپرس☹️😒😒

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ما دیگه مثل قبل نمیتونیم باهم حرف بزنیم ولی قلبمون به هم وصله و قول میدم هرروز بیشتر از روز قبل عاشقت باشم این امضا میمونه تا روزی که دوباره بتونیم مثل الان باهم حرف بزنیم و بگیم دیدی چه زود گذشت🙈 به امید روزی که ببینمت عشقم به یادتم به یادمی 😌عاشــ❤ـقــتم yalda😍❤...هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّي❤
سه تا از بدترین عادتایی ک دارید رو بگین😁

عصبانی میشم همه چیو میشکنم😂جیغم میزنم ،اگه حاضر شم بخوام برم جایی کنسل بشه اعصابم انقد خوب میشه ک همه میگن غلط کردیم بریم😂😂😂

من و عشقم ،شما و همه😍😌
تاحالا توی جمع ضایع شدی؟😈 واکنش بقیه چی بوده؟تعریف کن😈🤣


ارع تو جمع خیلی سوتی میدم مامانم همیشه بهم میخنده 😂😂

باید برم جلو اینه از قلب خودم معذرت خواهی کنم که بخاطر خوشحالی بقیه هزاران بار قلب خودمو شکستم 😔 خدا جونم ممنونم که نی نی کوچولومو سالم و سلامت بهم هدیه دادی یه دختر خوشگل نانازی بهارم عاشقتم دختر جون مامانی
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز