2789
ج یا ح

جرات

یه مدت نیستم دوریم و تحمل کنید تا برمیگردم😃🖐زندگیم اونجایی خیلی دلم واسه خودم سوخت که رفتم پیتزا پنج تومنی خریدم طرف گفت نوشابه هم بیارم؟چون پول نداشتم گفتم نه نوشابه واسم خوب نیست بعد طرف گفت نوشابه اش رایگانه.                        با هرگازی که به پیتزا میزدم یه قطره اشک از گوشه چشمم می ریخت پایین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلامممم✋چطوری؟ ایول من پایه ام✌✌✌

بد نیستم تو چطوری عزیزم🤩🤩

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ما دیگه مثل قبل نمیتونیم باهم حرف بزنیم ولی قلبمون به هم وصله و قول میدم هرروز بیشتر از روز قبل عاشقت باشم این امضا میمونه تا روزی که دوباره بتونیم مثل الان باهم حرف بزنیم و بگیم دیدی چه زود گذشت🙈 به امید روزی که ببینمت عشقم به یادتم به یادمی 😌عاشــ❤ـقــتم yalda😍❤...هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّي❤
به مامانم گفتم بابا پول نداره درحالی ک اصن از بابام پول نخاستم ینی دلم نیومد ازش بگیرم😁


😁😁

باید برم جلو اینه از قلب خودم معذرت خواهی کنم که بخاطر خوشحالی بقیه هزاران بار قلب خودمو شکستم 😔 خدا جونم ممنونم که نی نی کوچولومو سالم و سلامت بهم هدیه دادی یه دختر خوشگل نانازی بهارم عاشقتم دختر جون مامانی

@هلن۷۸  

@_جانان  

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ما دیگه مثل قبل نمیتونیم باهم حرف بزنیم ولی قلبمون به هم وصله و قول میدم هرروز بیشتر از روز قبل عاشقت باشم این امضا میمونه تا روزی که دوباره بتونیم مثل الان باهم حرف بزنیم و بگیم دیدی چه زود گذشت🙈 به امید روزی که ببینمت عشقم به یادتم به یادمی 😌عاشــ❤ـقــتم yalda😍❤...هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّي❤
جرات


درخواست لغو کاربری بده😀

باید برم جلو اینه از قلب خودم معذرت خواهی کنم که بخاطر خوشحالی بقیه هزاران بار قلب خودمو شکستم 😔 خدا جونم ممنونم که نی نی کوچولومو سالم و سلامت بهم هدیه دادی یه دختر خوشگل نانازی بهارم عاشقتم دختر جون مامانی
درخواست لغو کاربری بده😀

باش

یه مدت نیستم دوریم و تحمل کنید تا برمیگردم😃🖐زندگیم اونجایی خیلی دلم واسه خودم سوخت که رفتم پیتزا پنج تومنی خریدم طرف گفت نوشابه هم بیارم؟چون پول نداشتم گفتم نه نوشابه واسم خوب نیست بعد طرف گفت نوشابه اش رایگانه.                        با هرگازی که به پیتزا میزدم یه قطره اشک از گوشه چشمم می ریخت پایین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792