2777
2789
عنوان

درد کمر و شکم

135 بازدید | 7 پست

سلام 

من دیروز رفتم بیرون. از وقتی برگشتم خونه یه حس کوفتگی و درد توی کمر و پا داشتم. و هی دمای بدنم گرم و سرد میشد. تب ندارم اصلا. یه قرص سرماخوردگی خوردم بهتر شدم.شب که خوابیدم بازم اون درده بود و حس سرماخوردگی داشتم ولی الان دیگه اصلا حس سرماخوردگی ندارم. فقط بلند میشم راه برم انگار تمام عضلات شکم و کمرم گرفته 

یه جوریه. چبکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم چندروزپیش عضلات شکمم گرفته بودنه میتونستم راه برم نه بشینم‌.شکم وکمرتوگرم بگیر

هیچ کس اشکی برای مانریخت هرکی بامابودازما گریخت چندروزیست حالم دیدنیست حال من ازاین وآن پرسیدنیست گاه برزمین زل میزنم گاه برحافظ تفال میزنم حافظ دانافالم راگرفت یک غزل امدکه حالم راگرفت مازیاران چشم یاری داشتیم خودغلط بودانچه میپنداشتیم
خوب شدی؟ اره انگار ی حس گرفتگی توی شکم و کمرم هست فقط دراز میکشم خوبم

اره خوب شدم تازه ابریزش بینی هم داشتم

قول میدم کنارت بمونم و به تک تک رویاهامون برسیم.تا ابدو یک روز کنارتم...ℳ...  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز