2777
2789
عنوان

پریودی دردناک

187 بازدید | 21 پست

سلام خانم‌ها ،من چهار پنج روز مونده به پریودی سردرد و گردن درد شدید میگیرم هیچ مسکنی پاسخ گو نیست ،جنازه میشم 

کوچیکتر بودم کمردرد و دل درد شدید داشتم ،حدود ده سال سردرد های میگرنی شدید دارم نزدیک پری،دکتر هم رفتم مفنامیک داد ،تاثیر نداشت ،شما راهکار و تجربه ای دارید ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه 

خوب دیگه تا اون موقع چاره ای نداری چون خودم همینجوری بودم یعنی با هر بار پریودی مرگو به چشمم میدیدم،بعد از ازدواجمم خوب نشدم دیگه ناامید بودم زایمان طبیعی هم کردم تا یه سال بعدشم درد داشتم دقیقا از تولد یه سالگی بچم به بعد از اون دردای لعنتی خلاص شدم.برای من گیاهی میاهی هیچی فایده نداشت فقط با مسکن های قوی خودمو اروم میکردم

این نیز بگذرد  

من همه مدل ازمایشی دادم چندین بار هیچ مشکلی نبوده

اگر داخلی مشکله کیست،عفونت یا تغییرای هورمونی نداری

راه حل گیاهی چندتا بهت میدم

نعناع و دارچین و نبات/چایی کوهیی و گل گاو زبون/

کلا گرمیجات چندتارو مخلوط کن بخور


بعد  شیمیایی

اگر مسکن بخوای بخوری ک ژلوفن اما ضرر داره 

شیاف دیکلوفناک استفاده کن

اصلا ضرر نداره،بعد از نیم ساعت دردو تا دوازده ساعت ساکت میکنه

خلاصه خیلی خوبه اینو استفاده کن...

خدابزرگه😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز