من همه مدل ازمایشی دادم چندین بار هیچ مشکلی نبوده
اگر داخلی مشکله کیست،عفونت یا تغییرای هورمونی نداری
راه حل گیاهی چندتا بهت میدم
نعناع و دارچین و نبات/چایی کوهیی و گل گاو زبون/
کلا گرمیجات چندتارو مخلوط کن بخور
بعد شیمیایی
اگر مسکن بخوای بخوری ک ژلوفن اما ضرر داره
شیاف دیکلوفناک استفاده کن
اصلا ضرر نداره،بعد از نیم ساعت دردو تا دوازده ساعت ساکت میکنه
خلاصه خیلی خوبه اینو استفاده کن...