2777
2789
عنوان

قد دخترم

169 بازدید | 17 پست

امروز قدشو گرفتم ۱۰۷ بود در صورتیکه باید ۱۱۵ تقریبا باشه ٬ شش سالشه چیکار کنم ناراحته رشدشم تو این وضعیت کرونا نمیخوام ببرمش مطب ... چی بدم بهش؟ کسی تجربه داره؟؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه‌کرونا‌که هست حالا حالا ها

وقت بگیر بشینین‌تو ماشین‌ب منشی بگو نزدیک‌نوبتتون شد زنگ‌بزنه 

فوقش یه پولی اصافه تر میدی که‌معمولا نمیگیرن 

با‌ ماسک و دستکشم‌برین

ولی ببرش دکتر حتما

وضعش خیلی خرابه یعنی؟؟

خب میگی‌ حداقل هشت سانت کم داره

 ب نظرم‌تایم‌از دست نده شاید خدای نکرده مشکلی چیزی تو ازمایشش باشه زودتر برطرف شه

معمولا ال آرژنین‌میدن‌برا افزایش قد ولی سرخود نمیشه

بسکتبال خوبه ولی والیبال قد رو‌میکوبونه اوناییم که بلندن ارثیه در کل از نظر علمی والیبال به قد کمکی‌ نمیکنه

حسین جان! پسرانت همگی نام علی بنهادی! جان عالم ب فدای دل بابایی تو😍😍😍
خب میگی‌ حداقل هشت سانت کم داره  ب نظرم‌تایم‌از دست نده شاید خدای نکرده مشکلی چیزی تو ازمایشش ...

اره دختر خواهر منم میخوره

حسین جان! پسرانت همگی نام علی بنهادی! جان عالم ب فدای دل بابایی تو😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عملیا پیک مین

mahdisv | 13 ثانیه پیش

کمککنید لطفا

ananasi8855 | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز