2777
2789
عنوان

بورسی ها

| مشاهده متن کامل بحث + 377 بازدید | 46 پست
منم اعصاب مصاب تعطیل. کسی دورو برم نیس بهم یاد بده. چکار کنم؟

من این یه هفته همش دارم توی اینترنت سرچ میکنم . به نظرم میشه از مطالب اینترنت هم یاد گرفت خیلی چیزا رو 

ولی اگه خواستی شرو کنی با عدد کم شروع کن

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

احراز هویت نرفتی اخه

از طرف سپرده گذاری پیام اومده بود که برای ثبتنام در سامانه سجام اقدام کنم ثبتنام کردم کد نداد. مگه اول نباید ثبتنام کرد؟

اگر تمام شب را به خاطر از دست دادن خورشید گریه کنی،لذت دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست همسرم کارمند بورس اون راهنمایی میکنه وگرنه کلاهمون پس معرکه بود 

خداجونم نی نی کوچولو سالم بیار کنار منو بابایی و داداشی که حسابی منتظرشیم کوچولوی من عاشقتیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
محدودیت نداره..داره از این فرصت واسه خودش هم بهره میبره..مثلا من هم برای همکارم باکدبورسی خودم کار م ...

ببخشید من خیلی سوال میپرسم 

از کدوم فرصت ؟ یعنی چه فرصتی براش فراهم میشه ؟ 

ولی اینم که گفتید خیلی حرف درستی هست سود و زیانش چی میشه؟ 

وای چقد قاطی شد

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

دوست همسرم کارمند بورس اون راهنمایی میکنه وگرنه کلاهمون پس معرکه بود 

خوش به حالتون 


یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

خوش به حالتون 

۲۰۰میلیون گذاشتیم خیلی نگرانم استرس کشتتم

خداجونم نی نی کوچولو سالم بیار کنار منو بابایی و داداشی که حسابی منتظرشیم کوچولوی من عاشقتیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

اگه پول تو دستتون هست از فولاژ و خریخت خرید کنید 

خداجونم نی نی کوچولو سالم بیار کنار منو بابایی و داداشی که حسابی منتظرشیم کوچولوی من عاشقتیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
۲۰۰میلیون گذاشتیم خیلی نگرانم استرس کشتتم

من فقط ۵ تومن گذاشتم بازم دارم دیونه میشم 😂

ان شاء الله خدا به پول همه مون برکت بده. نگران نباش ان شاء الله پر سود باشید

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

من فقط ۵ تومن گذاشتم بازم دارم دیونه میشم 😂 ان شاء الله خدا به پول همه مون برکت بده. نگران نباش ان ...

ممنون عزیزم همینطور برای شما

خداجونم نی نی کوچولو سالم بیار کنار منو بابایی و داداشی که حسابی منتظرشیم کوچولوی من عاشقتیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ممنون عزیزم همینطور برای شما

🤲🏻❤

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

ببخشید من خیلی سوال میپرسم  از کدوم فرصت ؟ یعنی چه فرصتی براش فراهم میشه ؟  ولی اینم که ...

استفاده از کدبورسی شما و خرید سهام اولیه بعضی شرکتها که بصورت محدود فروش میره..فرصت

واینکه سود و یازیان بصورت دقیق مشخص بشه کار سختیه..البته بصورت حدودی نه خیلی دقیق

دوستت دارم زهرا..لطفا دستمو ول نکن...عشق من....
دوست همسرم کارمند بورس اون راهنمایی میکنه وگرنه کلاهمون پس معرکه بود 


میشه من رو هم راهنمایی کنید؟

من تو بانک مسکن برای بورس دولتی پذیره نویسی کردم بعد چندروز پیام اومد که تو سجام ثبتنام کنم.ثبتنام کردم منتها کد بمن نداده نمیدونم چرا؟؟ بهم گفتن اون کد پیامک میشه برام ک باید ببرم برای احراز هویت و دریافت کد بورسی. الان کدسجام برام پیامک نشده باید چیکار کنم؟؟

اگر تمام شب را به خاطر از دست دادن خورشید گریه کنی،لذت دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد!
مثلا یه تومن خوبه؟؟

اره به نظرم 

من ۵ تومن بردم 

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز