این تاپیک میخوام فقط واسه شروع هرروز با نرژی بزارم لطفا هرروز صبح شروع میکنین بیاین یه جمله با انرژی مثبت بگین که هم خودتون انرژیتون زیادتر بشه هم ما انرژی بگیریم از هم دیگه،پس این تاپیک انرژیه مثبت
هرگلی زدین به سرخودتون زدین
دوست عزیز واسه من یه آیت الکرسی بخون امیدوارم خیرش برگرده بخودت🤲🙏😍
چی بهتر از این که قانون شده پسرا باید زن بگیرن و این باعث می شه هیچ دختری بی شوهر نمونهوالا مگه اینکه زورشون کنن باز بگین مسولین به فکر نیستن دخترا ببینید مسولین چقدر به فکر ما هستن من رفتم خواستگارامو رد کنم تا بالاخره اون خوبه بیاد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
الماس از تراش دادن میدرخشد انسان از تلاش کردن میدرخشد
مامان بزرگم همیشع یه داستانیو تعریف میکرد که از مامان بزرگش شنیده بود😊 میگفت روزی روزگاری کدخدای یه دهی به خاستگاری دختر کدخدای دهه کناری پدر عروس میگه من نه چیزی میخام نه چیزی میدم ور دارین دخترو ببرین😳 توراه عروس سوار بر الاغ میخاست بیفته به دوماد میگن افسارو بگیر نیفته دومادمیگه مفته بزار بیفته خلاصه هیچ وقت مفت نباشید حتی شما خانم خونه دار عزیزم😁
مطمعن باش انرژی داری اگه نداشتی این جمله تو حافظه تو نبود😊
ممنونم مرسی
مامان بزرگم همیشع یه داستانیو تعریف میکرد که از مامان بزرگش شنیده بود😊 میگفت روزی روزگاری کدخدای یه دهی به خاستگاری دختر کدخدای دهه کناری پدر عروس میگه من نه چیزی میخام نه چیزی میدم ور دارین دخترو ببرین😳 توراه عروس سوار بر الاغ میخاست بیفته به دوماد میگن افسارو بگیر نیفته دومادمیگه مفته بزار بیفته خلاصه هیچ وقت مفت نباشید حتی شما خانم خونه دار عزیزم😁