2777
2789

من ی چیزی بگم 

به حضرت علی اصغر ورباب مادرشون توسل کنید 

نیت کنید که ان شاءالله بچه داربشید پسر بود اسمشو می گذارید امیر عباس

خودم شاهد بودم ی جایی روضه رو خوندن برای خانمهای که بچه دارنمیشدن یکی شون بعد چندروز گفت حامله شدم.


الهی اونقدر بخندید که عضله های صورتتون درد بگیره  
من ی چیزی بگم  به حضرت علی اصغر ورباب مادرشون توسل کنید  نیت کنید که ان شاءالله بچه دارب ...

من اسم پسر نداشتم امیر عباس هست ....منتظر معجزه هستم

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اسم پسر نداشتم امیر عباس هست ....منتظر معجزه هستم

خب باید از ته دل بخوای باید قدمی برداری ...میشه من درس نخوانده بگم چرا کنکور قبول نشدم ؟

الهی اونقدر بخندید که عضله های صورتتون درد بگیره  

رباب و دلهره 

آره رباب دلش پره 

رباب و اضطراب دنیا شده براش عذاب 



احساس مادری به شیر دادن است اما رباب ندارد چه فایده 


ان شاءالله دلتون بشکنه و به مرادتون برسید 

ان شاءالله همتون ی امیرعباس سال دیگه بغلتون باشه بحق لب خشکیده علی اصغر

الهی اونقدر بخندید که عضله های صورتتون درد بگیره  
خب باید از ته دل بخوای باید قدمی برداری ...میشه من درس نخوانده بگم چرا کنکور قبول نشدم ؟

من نگفتم قدم برنداشتم....در حالا درمان وتلاشم ...بازم به هرروشی بچه بیاد برای من اسمش معجزه هست ...بچه طبیعی هم بیاد معجزه هست چون از هیچ یه انسان خلق شده

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
من نگفتم قدم برنداشتم....در حالا درمان وتلاشم ...بازم به هرروشی بچه بیاد برای من اسمش معجزه هست ...ب ...

از لحاظ معنوی گفتم خواهر .

نماز و دعا و .....

ان شاءالله بچه سالم و صالح بیاد تو زندگیت گلم 

الهی اونقدر بخندید که عضله های صورتتون درد بگیره  
از لحاظ معنوی گفتم خواهر . نماز و دعا و ..... ان شاءالله بچه سالم و صالح بیاد تو زندگیت گلم 

معنوی ....در خونه خدا نشستم خخخخخخخ

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
من ی چیزی بگم  به حضرت علی اصغر ورباب مادرشون توسل کنید  نیت کنید که ان شاءالله بچه دارب ...


عزیزم من باردار بودم پسر بود نیت کردم اسمش رو بزارم محمد پارسا زایمان زودرس کردم تو ۲۲هفته از دست رفت دفعه بعد دختر بود خواستم بزارم نازنین زهرا بازم نشد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز