2777
2789
عنوان

چقدر شاد بودم

151 بازدید | 16 پست

کلا ادم شاد و خندونی بودم 

خیلی دلم میسوزه تو این چندسال اتفاقاتی واسم افتاد ک باعث شد شادیم کم‌بشه ی مدت افسردگی گرفتم ک الانم دارمش ولی رو بهش نمیدم ک حالم خیلی بد بشه

رشتم روانشناسی بود با دکترای زیادی در ارتباط بودم سرکلاسا حالم بهتر بود اونم دیگ نتونستم ادامه بدم...

تو این شرایط خیلیا عین من هستن 

حرفم اینه ک خیلی بد شد ب این روزا رسیدیم

ممنونم از اونایی ک صبوری میکنن و همراهی میکنن

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روزا دانشگاه چقدر خوب بود یادته.بی خوابیهاش.چه رویاهای بزرگی داشتیم.هیچی نداشتیم اما شجاعت تا دلت بخوادبرا رویاهامون داشتیم.بر عکس امروز که می تونیم به رویاهامون برسیم ولی دلشو نداریم

روزا دانشگاه چقدر خوب بود یادته.بی خوابیهاش.چه رویاهای بزرگی داشتیم.هیچی نداشتیم اما شجاعت تا دلت بخ ...

اره دقیقا خیلی دلم میخواست ارشد شرکت کنم اما ی سری چیزا نذاشت بهش فکر کنم 😔😔

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
چرا به نظرت به اینجا رسیدیم

بنظرم نصف بیشترش بخاطر این دورانیه ک توش زندگی میکنیم

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
اره دقیقا خیلی دلم میخواست ارشد شرکت کنم اما ی سری چیزا نذاشت بهش فکر کنم 😔😔

منم میخواستن ادامه بدم اما یه سری چیزای مسخره نزاشت.ما روحیه هامون حساسه برا همین اتفاق کوچیکی هم باشه داغون میشیم

من به شخصه معتقدم پدر و مادر به شدت رو شخصیت و روحیه بچه تاثیر دارن مخصوصا فرزند دختر

اره دیگ پدر مادرن ک شخصیت بچه رو شکل میدن..دلیل اینکه من الان عجولم بخاطر اینه ک پدرمم عجول بود الان سر همین عذاب میکشم 

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
منم میخواستن ادامه بدم اما یه سری چیزای مسخره نزاشت.ما روحیه هامون حساسه برا همین اتفاق کوچیکی هم با ...

اره دقیقا..میدونی سخت تر از اون تظاهر کردن جلوی همسر و بقیه ب شادیه ک بگی اره حالم خوبه 

به شدت داغونم 

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
آفرین.بهتره بگی خانواده.چون فقط شامل مادر پدر نمیشه.خیلیها قربانی خانواده هاشون شدن

نه فقط پدر و مادر ولاغیر هیچکس دیگه جز پدرومادر نمیتونه تاثیر مثبت و منفی بزاره باسربخور زمین پدرومادر که پشتت باشن و همرات مشکلات زندگی جلوت کم میاره پدرومادر خوب و فهمیده واقعا بزرگترین نعمتن هیچی تو دنیا نداشته باش یه پدر و مادر خوب داشته باشی واست کافیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز