2789
عنوان

فوکوس اکوژن

779 بازدید | 6 پست

سلام

سونو ان تی یک به 480 احتمال سندروم دون داد سل فری انجام دادم گفتن مشکلی نداره

الان توی پنج ماه اکو قلب کردم یه دونه فوکوس اکوژن روی بطن چپ قلب دیدن

خیییییلی نگرانم

ممکنه سندروم دون باشه؟

کسی مورد مشابهی داشته؟

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد...

ن عزیزم خدایی نکرده سندروم بود مشخص میشد. ولی این اکوژن درواقع ی حفره ست. من تجربه خاصی ندارم ولی توی آشناها دیدم ک اکوژن داشتن و بعد ب دنیا اومدن بچه زیر ۱سال خوب شده. ببین این حفره و ابعادش دگ نظر دکتره ک چطوری مشکلش حل میشه. ولی بعضیاش اصلا جای نگرانی نداره

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ن عزیزم خدایی نکرده سندروم بود مشخص میشد. ولی این اکوژن درواقع ی حفره ست. من تجربه خاصی ندارم ولی تو ...

ممنون از راهنماییتون

همون موقع ازشون پرسیدم گفتن حفره نیست کلسیم هست

خود متخصص قلب هم گفت مشکلی نداره تا انتهای بارداری جذب میشه ولی من نگران سندروم دون هستم

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد...
ن اصلا نگران نباش آزمایش دادی ک سندرومش مشخص بشه دگ. اون آزمایش درصد خطاش خیلی کمه

امیدارم

کلا تا سالم و سلامت دنیا نیاد خیالم راحت نمیشه

ممنونم عزیزم از راهنماییتون

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد...
امیدارم کلا تا سالم و سلامت دنیا نیاد خیالم راحت نمیشه ممنونم عزیزم از راهنماییتون


عزیزم کوچولوی شما سالمه انشالله ؟؟

خدایا آرامش شب را نصیب کسانی کن که آسایش روز را نصیب دیگران می کنند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز