2777
2789
عنوان

سهامت عدالت

80 بازدید | 7 پست

سلام کسی سهامشو فروخته؟

من دهم فروختم ولی هنوز که هیچی به حسابم نیومده..

ارزشش ۸۲۵تومنیه..

بانک صادرات..

پيش رويم چهره ي تلخِ زمستانِ جواني، پشتِ سر آشوبِ تابستان و عشقي ناگهاني، سينه ام مَنزِلگَه اندوه ودرد و بد گماني، كاش چون پاييز بودم..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سی درصدشد چقد فروختی اصلا 825مگه داریم؟ 

اره ازمن که هست..

نمیدونم من فروختم هنوز که چیزی بهم ندادن.

پيش رويم چهره ي تلخِ زمستانِ جواني، پشتِ سر آشوبِ تابستان و عشقي ناگهاني، سينه ام مَنزِلگَه اندوه ودرد و بد گماني، كاش چون پاييز بودم..
بهت گفتن 825؟

نه خودم دیدم عزیزم..

وقتی اطلاعاتمو‌میزنم تو سایت سهام میگه ارزش اولیه ۸۲۵هزارتومان

پيش رويم چهره ي تلخِ زمستانِ جواني، پشتِ سر آشوبِ تابستان و عشقي ناگهاني، سينه ام مَنزِلگَه اندوه ودرد و بد گماني، كاش چون پاييز بودم..
اها فکر کردم فقط برا سیدر صد گفته 825

😉😉😉

پيش رويم چهره ي تلخِ زمستانِ جواني، پشتِ سر آشوبِ تابستان و عشقي ناگهاني، سينه ام مَنزِلگَه اندوه ودرد و بد گماني، كاش چون پاييز بودم..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792