2789
عنوان

خوابِ شـــبم ربوده‌ای. . . (شــــعر)

| مشاهده متن کامل بحث + 1377 بازدید | 139 پست
با همین دست، به دستانِ تو عادت كردم این گناه ست ولی جان تو عادت كردم... دستم اندازۀ یك لمسِ بهاری س ...


منم و دلی که دائم به دو دست دارم او را
اگرش نگاه داری، به تو می سپارم او را ؟

جامی#  

💕به رسم رفاقت همدیگرو دعا کنیم💕ناشناس حرفت رو بگو برام https://harfeto.timefriend.net/617659953

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آمدی در خواب من دیشب چه کاری داشتی؟ ای عجب از این طرف ها هم گذاری داشتی راه را گم کرده بودی نیمه شب ...


دروغ است ک گویند دل ب دل راه دارد


دل من ز غصه خون شد دل اون خبر ندارد 


نمیدونم# _کیست:-/

                                               
بر روي ما نگاه خدا خنده مي زند هرچند ره به ساحل لطفش نبرده ايم زيرا چو زاهدان سيه كار خرقه پوش ، ...


می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب
چون نیک بنگری همه تزویر می‌کنند !

حافظ#  

💕به رسم رفاقت همدیگرو دعا کنیم💕ناشناس حرفت رو بگو برام https://harfeto.timefriend.net/617659953
باز هم تشکر بابت یادآوری اشعار زیبا. شب خوش.

ارادتمندم.ممنون از حضور گزمتون.

موفق باشید. یاعلی شیتون بخیر.

💕به رسم رفاقت همدیگرو دعا کنیم💕ناشناس حرفت رو بگو برام https://harfeto.timefriend.net/617659953
منم و دلی که دائم به دو دست دارم او را اگرش نگاه داری، به تو می سپارم او را ؟ جامی#   ...


دل به دلداران سپردن کارهر دلدار نیست
من به تو جان می سپارم دل که قابل دار نیست!

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
دروغ است ک گویند دل ب دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل اون خبر ندارد  نمیدونم# _کیست ...

ما نیز نمی دانیم( لا_ادری# )


اینجا جواب نامه ی عاشق، تغافل است
بیهوده انتظار خبر می کشیم ما...

بیدل_دهلوی#  

💕به رسم رفاقت همدیگرو دعا کنیم💕ناشناس حرفت رو بگو برام https://harfeto.timefriend.net/617659953
دل به دلداران سپردن کارهر دلدار نیست من به تو جان می سپارم دل که قابل دار نیست!

درود به شما.عالی ترین جواب بود.  


با چشم تو، از هر
دو جهان گوشه گرفتیم

ماییم و تو اِی جان
که جگر گوشه مایی...

شهریار#  

💕به رسم رفاقت همدیگرو دعا کنیم💕ناشناس حرفت رو بگو برام https://harfeto.timefriend.net/617659953
مشاعره خوبی بود ممنون ازفضای شعری تایپکتون🙏🌹


سپاس از حضور گرم شما.

ممنونم که بودید.

موفق باشید.  

💕به رسم رفاقت همدیگرو دعا کنیم💕ناشناس حرفت رو بگو برام https://harfeto.timefriend.net/617659953
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز