2789
عنوان

دیشب😔

| مشاهده متن کامل بحث + 1172 بازدید | 67 پست
آدم بچه دار نشه بهتر از اینه ک بشه و جنسیتی ک نمی‌خواسته بشه 

ذره ای جنسیت مهم نیست چه دختر چه پسر هدیه ای از طرف خداست 

من از این هدیه ها محرومم 😔 اونایی که دنبال جنسیتن کاش بدونن حال منو 

خدایا شکرت 🌷

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ذره ای جنسیت مهم نیست چه دختر چه پسر هدیه ای از طرف خداست  من از این هدیه ها محرومم 😔 اونایی ...

نمیتونم درکت کنم 

اما حال من این روزا جهنمه 

کاش خدا این دختری ک تو شکم منه بده به تو

برا سلامتی نی نیم صلوات میفرستی 😍❤️
نمیتونم جدا شم دوسش دارم از ته قلبم 😔 ۲۳ سالمه ولی حس میکنم تمام غم های دنیا رو شونم سنگینی میکنه ...

ببین دختر های همسن تو الآن دارن کیف دنیا رو میکنن، شوهرت حتما خوبه که اینقدر دوستش داری. پس به خودت بیا نذار عشق بینتون کم سه به خاطر یه بچه. منم بچه ندارم اصلا اقدام نکردم نمی‌دونم بچه دار میشم یا نه، اما اگه تو زندگیت و دوست داری بجنگ به خاطرش. عشق موهبت الهیه ناشکری نکن

«از بَهر دفع غم به کسی گر بَری پناه، هم غم به جای مانَد و هم آبرو رَود»
نمیتونم درکت کنم  اما حال من این روزا جهنمه  کاش خدا این دختری ک تو شکم منه بده به تو

عزیزم نگو 

وقتی به دنیا بیاد میشه کل زندگیت جونتو هم براش میدی فقط سالم باشه همینو از خدا بخواه 

باور کن دوس دارم یک ثانیه جای تو باشم 😔 

دعا میکنم نی نی ت به سلامتی دنیا بیاد 

خدا ان شاءالله مهرشو به دلت بندازه

خدایا شکرت 🌷
نمیتونم درکت کنم  اما حال من این روزا جهنمه  کاش خدا این دختری ک تو شکم منه بده به تو

هرکس غصه دلش و مشکلاتش برای خودش بزرگه، نه تو میتونی حال اون و درک کنی نه اون حال دل تو رو

«از بَهر دفع غم به کسی گر بَری پناه، هم غم به جای مانَد و هم آبرو رَود»
عزیزم نگو  وقتی به دنیا بیاد میشه کل زندگیت جونتو هم براش میدی فقط سالم باشه همینو از خدا بخوا ...

الهی بمیرم برات 😭😔💔

دلمو لرزوندی خدا آن شالله بهت بده 

برا سلامتی نی نیم صلوات میفرستی 😍❤️
ببین دختر های همسن تو الآن دارن کیف دنیا رو میکنن، شوهرت حتما خوبه که اینقدر دوستش داری. پس به خودت ...

اره خداروشکر همسرم خوبه 

راست میگی کل زندگیم شده حسرت نمیدونم کی قراره به خودم بیام اخه برام سخته با این غم کنار بیام 😔 

دعا کن برام

خدایا شکرت 🌷
مزار سردار سلیمانی دعا میکنی😑

 خب اره جای مقدسی هست شاید خداوند به ابروی یک شهید بزرگ حاجت روا کنه

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز