شکلات_20 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/05 تعداد پست: 8537 عنوان ریزش مو 700 بازدید | 8 پست برای ریزش مو شامپویی استفاده کردین که خوب باشه؟ 1399/03/13 | 23:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ho_zahra۲ عضویت: 1399/02/12 تعداد پست: 14163 شامپو و سرم موی بیوتین پلاس ایروکسهمراه روزی ۱عددناشتاقرص زینکماسک مو تخم شنبلیله و تخم مرغ
نیییییییییکی عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 22977 شامپو اثر نداره، قرص سلنیوم پلاس آپوویتال بگیر میبخشی و نمیبخشم! میخوانی و نمیخوانم! معبوداا... امشبُ آنگونه برایم رقم بزن که در شأن خداییِ توست نه در حدِ بندگیِ من 《 و خدایی که به شدّت کافیست》🙏
ho_zahra۲ عضویت: 1399/02/12 تعداد پست: 14163 روغن سیاهدونه بزن کف سرت من زدم ازبوش مریض شدم رفتم دکتر😂
sanazms۳۳ عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 2 اول باید ریشه ریزش مو پیدا بشه شاید مشکل هورمونی داری یا کم خونی یا ....ولی در کل حنا برای سفت کردن ریشه مو خوبه
Raha عضویت: 1396/01/16 تعداد پست: 171 براي ريزش مو دليلشو اول پيدا كنيد كه مشكل تيروييد يا استرس نداشته باشيد و شامپو فاقد سولفات استفاده كنيد