2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دوقلو زایی فقط از خانواده مادری به ارث میرسه. بعدشم زن حتما باید ژنشو تو بدنش داشته باشه تا حتی اگه ارثم بهش رسیده بتونه دوقلو باردارشه

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

دوقلو زایی فقط از خانواده مادری به ارث میرسه. بعدشم زن حتما باید ژنشو تو بدنش داشته باشه تا حتی اگه ...

من توفامیل مادریم ۳_۴تاداریم اونایی که من میشناسم بعدش عمه شوهرم هم داره مادرشوهرم هم داشته سقط شده

من خودم دوقلوام

پس کی میای عزیز دل مامان💕 کاش بیاد اون روزی که تو اولین قدماتو برداری و من فقط نگاهت کنم اولین کلماتتو بگی و من ذوق مرگ بشم قلب مامان تو که میدونی من دیونتم از خدا خواهش کن که زودی بیای تو دل مامانی نفسم
من توفامیل مادریم ۳_۴تاداریم اونایی که من میشناسم بعدش عمه شوهرم هم داره مادرشوهرم هم داشته سقط شده

خانواده شوهر اصلا دخیل نیست... خودتم ظاهرا ارثیشو داری. مونده ژنش.. دوقلو دوست داری بیاری؟ سخته که

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

آره دوس دارم خیلی  عوضش یبار حاملگی وزایمان داری ولی دوتا نی نی

انشاءالله به ارزوت برسی😀

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

خانواده شوهر اصلا دخیل نیست... خودتم ظاهرا ارثیشو داری. مونده ژنش.. دوقلو دوست داری بیاری؟ سخته که

یه فامیل داریم نوه ی خاله ی مامانمه هم خاله اش دوقلوداره هم مادرشوهرش این فامیل ماهم دوقلوبارداره منم خالم دوقلوداره خانواده شوهرم هم دارن منم خیلی دوس دارم داشته باشم

یه دوست دارم به هرکس جنسیت بچشوگفته درست دراومده به من میگه دوقلومیاری یه پسریه دختر البته حامله نیس ...

چه جالب☺️

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792