یادتون میاد وقتی تهران زلزله اومد سایت چه خبر بود هیچکس تاپیک دعوا با جاری رو نمیزد همه موضوعشون این بود ( وای دیدید زلزله اومد 😰😰)
( شما زلزله اومد چکار کردید )
( شما میرید بیرون )
😅😅😅😅😅😅
بین اینا تک توک تاپیک های غیر مرتب هم میزدن که هیچکس نمیرفت توش 😂