آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،. بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من خیلی جاها جواب دندون شکن دارم! اما می دونم به جای دندون ممکنه دل بشکنه!!! واسه همونه که ساکت میمونم....تماس از دست رفته!؟ههه...من از دستشون ندادم! فقط زل زدم و جواب ندادم...در ضمن تویی که داری امضامو میخونی برای داشتن یه زندگی آروم همیشه این اصل رو رعایت کن..برای خود خودت زندگی کن نه برای مردم. خوش بااااشی