2777
2789
عنوان

عوض کردن خونه در دوران کرونا

613 بازدید | 26 پست

سلام. مامان جونا یه سوال داشتم. میخواستم ببینم آیا کسی خونه عوض کرده تو این دوران؟ ما قبلش میخواستیم بکنیم ولی دست نگه داشتیم. الان هم نمیدونم باز هم وایسیم یا این کارو بکنیم.

بزرگی ما به هدفی است که در سر داریم و آن را می جوییم.
شما اکنون چه هدفی در سر دارید؟ به همان میزان عظیم هستید.......

ما که مجبوریم جابجا شیم صابخونه خونه رو میخواد 

💛هر چه هست از برکت خداست💛 امام زمان (عج) عیدیمو داد ؛ شب نیمه شعبان فهمیدم مامان شدم 😍 کوچولومون بیمه ی امام رضا جانه 🌸 یه صلوات برای سلامتیش بفرستید 🌸ممنوووون  ....... امیرعباس جانم  روز ولادت حضرت زینب و آغاز سال نوی میلادی بدنیا اومد ❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما دو هفته پیش اسباب کشی داشتیم

چه کارایی کردین که کرونا نگیرین؟

ما که باید خونمون رو بنگاه هم بذاریم آخه پولشو میخواییم.

بزرگی ما به هدفی است که در سر داریم و آن را می جوییم.
شما اکنون چه هدفی در سر دارید؟ به همان میزان عظیم هستید.......
واقعا چه ربطی داره

واقعا هیچ ربطی نداره. من بی خودی نگرانم.

بزرگی ما به هدفی است که در سر داریم و آن را می جوییم.
شما اکنون چه هدفی در سر دارید؟ به همان میزان عظیم هستید.......
واقعا هیچ ربطی نداره. من بی خودی نگرانم.


نه حق داری نگران باشی


عوض کن فقط کارتونارو که جابه جا میکنی هی دستتو بشور

البته که کمتر از ۱۲ ساعت روی کارتون میمونه ولی ازاین نظر رعایت کن

وقتی برای تاپیک شما نظر میدیم و راهنماییتون می‌کنیم،لایک کردن شما نشانه شعور شماست که “ممنونم از زمانیکه در اختیارم گذاشتید”….اینجا به هیچ عنوان جای درد و دل و مشورت گرفتن برای مسائل مهم زندگی مشترک نیست… لطفا به هیچ عنوان براساس نظرات کاربران با سنهای پایین و فرهنگ های مختلف تصمیم های جدی نگیرید…☘️
چه کارایی کردین که کرونا نگیرین؟ ما که باید خونمون رو بنگاه هم بذاریم آخه پولشو میخواییم.

من همه رو شستم تو سلفون پیچیدم گذاشتم تو کارتن  وسایل شکستنی با ماشین خودمون چند تا بردیم بقیه هم مبل سرویس خواب و کمد یخچال و لباسشویی هم اتوبار آورد سه تا کارگر بعد جابه جایی دستمال کشیدم قبل غذا دستامون شستیم هر دفعه تا الان که خدا روشکر خوبیم  به نظرم کرونا کم شده 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/3283099/کیا-بچه-کلاس-اولی-دارن?postId=105818470

ما ۴ روزه اومدیم خونه جدیدمون

اما خیییلی اذیت شدیم واسه خرید خونه

دقیقا وسط ماجرای کرونا خونمون فروش رفت و ۹۰ درصد خونه هایی که میرفتیم واسه خرید همه فعلا منصرف شده بودن از فروش😔

✌ همگام با تاپیک بامداد خمار💪  با همراهیِ دوست جونیا😍.  📎گروه آبی📎  وزن اولیه: ۸۴    وزن شروع دوباره😅: ۷۷  وزن کنونی: ۷۳.۸۵۰   هدف اول: ۷۴🔓🔑   هدف دوم: ۷۱🔒   هدف سوم: ۶۸🔒   هدف آخر😍: ۶۵🔒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز