2789
عنوان

چرا من آخه😥😢😥😓

114 بازدید | 14 پست

بچه ها من کلا دختر خیلی مهربونم و تو هر شرایطی میخندم و دوست ندارم کسی ازم ناراحت شه

من یه داداش بزرگتر دارم و ما کرج زندگی میکنیم مامانم اینا دوست دارن من فقط خونه مامان بزرگم باشم اصلا به من اهمیت نمیدن امروز بعد یه هفته که اجباری منو فرستادن برای وسایل برداشتن رفتم خونمون اینقدر دعوام کردن میگن چرا میای اینجا یا داداشم زنگ زده خرم کنه نرم خونه مامانم اصلا منو دوست نداره منو با آژانس تک و تنها فرستاد دوباره بعد یه زنگ نزد که رسیدم یا نه کلا دوسم نداره وقتی دیده منو حاملست قرص خورده من بمیرم😓😥😢ولی بازم زنده موندم من دختر  خیلی خوبیم اصلا با پسرا در ارتباط نیستم و مدرسه تیزهوشان درس میخونم

مامانم دوسم نداری خیلی دلم شکست امشب از دستش اصلا بهم اهمیت نمیده من بد بخت کلاس پنجم که تموم شد مریض شدم اینقدر دعوام کرد منی به فکر خود کشی هم افتادم فکر کن بچه کلاس پنجم و فکر خود کشی

کسی اطرافتان هست اینجوری باشه تروخدا یه چیز بگید آرومم کنید😢😥😓

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتما دوست داره مگه میشه دختر به این خوبی را مادر دوست نداشته باشه

میگه دوسم داره کلی هم برام خرج می‌کنه ولی من محبتشو میخوام😢😓

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.
عزیزم پدرت چطور  یبار بپرس دلیلشو ازشون    ولی یبار یه رمان خوندم داستانش مثل تو بود

من با بابام زیاد جور نیستم ولی اونم خیلی دوسم داره

میشه اسم اون رمان رو لطف کنید بگید

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.
به فکر زندگی خودت باش درس بخون موفق باشی روی پای خودت باش امیدوارم مردی توی زندگیت بیاد که اندازه هم ...

اره هدف کنم همینه ولی به دور از پسرا و مردان دوست دارم روی پایه خودم باشم و تاالان با درس خوندم تو ورزش و درس مقام های زیادی آوردم ولی مامانم امشب بعد حالمو گرفت

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.
من با بابام زیاد جور نیستم ولی اونم خیلی دوسم داره میشه اسم اون رمان رو لطف کنید بگید

اسمش یادم رفته ولی اون دختر بعدها فهمید که مادر خودش نبوده و از زن دیگه پدرش بوده و فقط اون بزرگ کرده بودتش

اره هدف کنم همینه ولی به دور از پسرا و مردان دوست دارم روی پایه خودم باشم و تاالان با درس خوندم تو و ...

انشاله به هدفت میرسی مامان منم فقط خودش رو دوست داره قبلا منم غصه زیاد میخوردم اما الان دیگه برام مهم نیست عوضش خودم عاشق بچه هام هستم 

  
اسمش یادم رفته ولی اون دختر بعدها فهمید که مادر خودش نبوده و از زن دیگه پدرش بوده و فقط اون بزرگ کرد ...

وایی نه جریان ما اینطوری نیست😂😐🙌😂

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.
عزیزم یبار دلیلشو بپرس تا دلت اروم بشه  انشاالله که اینطور نیست و تو فقط حساس شدی  برو پیش ...

باشه عزیزم مرسی گلم⁦❤️⁩⁦❤️⁩🦋

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.
انشاله به هدفت میرسی مامان منم فقط خودش رو دوست داره قبلا منم غصه زیاد میخوردم اما الان دیگه برام مه ...

مرسی عزیز دلم موفق باشید⁦❤️⁩🦋🌼

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا

بسى | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز