2777
2789

فیلک سینمایی ترکیه ای خیلییییی خیلیییی اخرش غمگینه ...خیلیم قشنگه...ادم وقتی این فیلمو میبینه باور میکنه عشق و عاشقی هم وجود داره🙃💞💜💕🌸💞🥰🙃🙃فقط خیلی غمگینه واقعا من که از دیشبه دارم گریه میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرت بود به نظرم

عزیزان ماجرای اسم بزغاله این بود که اسم خودمو هرجور تایپ میکردم سایت قبول نمیکرد نهایتا اعصابم خورد شد نوشتم بزغاله زارت تایید کرد                      اسیرمون کردین به قران😂😂😂

خیلی بد تموم شد واقعا ناراحت کننده بود

به هر چی میپرستید بیخیال اسم کاربری من بشید هنوز که هنوزه خودمم نمیدونم برای چی این اسمو گذاشتم نه خودم سیگار میکشم نه سیگار دوست دارم نه شوهرم سیگار میکشه😫😫😫😫😫ممنون میشم لایک نکنید❤
من فقط با فیلم فرار از زندان اونجا ک مایکل مرد گریه کردم 😞😣😣😣 دلیبال هم درنظر دارم ک ببینمش

اینو ببینی میفهمی‌فیلم گریه دار ینی چی ...یه چیزایی تو مایه مردن مایکله ولی خیلی سوزناک تر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز